שדד באיומים בעל צרכים מיוחדים ונלכד מיד

תושב ירושלים בן 27 שדד מאות שקלים, באיומים, מצעיר בעל צרכים מיוחדים ואילץ אותו למשוך כסף בכספומט – שעות לאחר קבלת התלונה במשטרה - החשוד נעצר בביתו (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בסוף השבוע התקבל דיווח במוקד המשטרה בירושלים מאמו של צעיר בעל צרכים מיוחדים, לפיו בנה חזר לביתו שבדרום העיר וסיפר לה כי ניגש אליו ברחוב אדם שאינו מכיר, הוביל אותו לכספומט ותוך שמאיים עליו הכריח אותו להוציא כסף ולמסור אותו לידיו.

שוטרים שקיבלו את הדיווח, תוך זמן קצר הגיעו לביתם של האם ובנה וגבו עדותו של הצעיר. במקביל פתחו חוקרי המשטרה חקירה סמויה, במהלכה הגיעו לסניף הבנק בדרום העיר בו על פי החשד התבצעה העבירה ואספו ראיות וממצאים נוספים.

החקירה המקצועית שהתנהלה במשך מספר שעות, תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הביאו לאיתור זהותו של החשוד (27) ולמעצרו בביתו שבדרום העיר. החשוד הובא לחקירה בתחנת מוריה בחשד לשוד וסחיטה באיומים.

מהחקירה עולה, כי החשוד פגש בצעיר כשהוא לבדו ברחוב וככל הנראה הבחין כי הנו בעל צרכים מיוחדים, שם על פי החשד הוביל אותו לכספומט קרוב תוך שמאיים כי יפגע בו, שם על פי החשד דרש מהצעיר להוציא סכום כסף על סך 1500 שקלים, ומשלא צלח, דרש ממנו להוציא סכום של כ-300 ₪. אותו הצעיר מסר לידיו.

עוד עלה כי על פי החשד לקח החשוד את מספרו של הצעיר וניסה ליצור עמו שוב קשר לאחר מספר שעות עד למעצרו ע"י המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך ביום ו' עד לתאריך 6.11.17 בפני בית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר