ברקע המתיחות הפנימית

חסן נסראללה: "המלחמה הבאה תהיה גורלית"

נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. מקורבי חרירי: הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (העולם הערבי)

חסן נסראללה (צילומסך: הטלוויזיה הלבנונית)

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נפגש אתמול עם פעילים ב"פלוגות ההתנגדות", מיליציות מקומיות הפועלות בעיקר בבקעת הלבנון, ואמר להם לגבי התפטרותו ראש ממשלת לבנון חרירי: "מה שאירע זה שיגעון סעודי".

לפי העיתון הלבנוני "אל-אח'באר", הוסיף נסראללה: "אני לא רואה מלחמה שמתקרבת, ואם היא תתרחש, אז היא תהיה גורלית ומכרעת".

העיתון "א-שרק אל-אווסט" ציטט גורמים המקורבים לחרירי, שטענו כי מאחורי ההתפטרות עומדת אזהרת ההתנקשות בסעד אל חרירי שהגיעה מפי גורמי מודיעין מערביים.

יצויין, כי גורמים בארמון הנשיאות בביירות מדווחים שהנשיא מישל עון עדיין לא החליט אם לקבל או לדחות את בקשת ההתפטרות של אל-חרירי, השוהה כעת בסעודיה, והוא עשוי להמתין עד שזה ישוב ללבנון וימסור הסברים להחלטתו.

##########VIDEO: /data/auto/flv/aa/j00f1gfa.m4v###IMAGE: /data/auto/flv/thumb/le/zruguvv3.jpg###DAR1.78###TEXT{נאום ההתפטרות של חרירי (צילום: מתוך פייסבוק / YNET)}#####

צבא לבנון פרסם היום הודעה רשמית בה נאמר, כי "המעצרים, החקירות והמעקבים שמבצע הצבא באופן רציף בנוסף לנתונים ומידע שיש בידיו - לא העלו שקיים תכנון לבצע התנקשויות במדינה".

בעוד הסאגה הלבבנונית בשיאה, מונה היום שגריר סעודי חדש בלבנון, וליד בן מוחמד אל-עקוב, שנשבע אמונים למלך סעודיה, סלמאן בן עבד אל-עזיז. בנוסף, יצאה ממלכת בחריין בקריאה לאזרחיה שלא לנסוע ללבנון ולאלה שמתגוררים שם לנקוט משנה זהירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר