פרשת הצוללות

גורם בליכוד: "ניסיון לייצר אווירת לינץ' ומשפט תקשורתי"

גורם בליכוד התייחס לחקירת שני מקורבי ראש הממשלה, ואמר כי "למרות הניסיונות לייצר אווירת לינץ׳ של משפט תקשורתי שתוצאותיו סומנו מראש, נתניהו לא חשוד בפרשה" (חדשות)

רה"מ בנימין נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem)

גורם בליכוד התייחס הערב (ראשון) לחקירת שני מקורבי ראש הממשלה, ואמר כי "למרות הניסיונות לייצר אווירת לינץ׳ של משפט תקשורתי שתוצאותיו סומנו מראש - היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטות המדינה חוזרים ומבהירים גם עכשיו שראש הממשלה נתניהו אינו חשוד בשום צורה בפרשת הצוללות".

לדברי הגורם: "זה היה נכון, זה נכון עכשיו - וזה יהיה נכון תמיד. הניסיון התקשורתי להטיל דופי בראש הממשלה כי מי ממקורביו נחקרו הוא ניסיון עקר. רק לאחרונה, שנה לאחר שהמשטרה הודיעה על הגשת המלצות לכתב אישום נגד ראש הסגל לשעבר גיל שפר, הפרקליטות הודיעה שהתיק נגדו נסגר. מי אמר שיקרה אחרת הפעם?".

הגורם הוסיף כי "איזה ערך יש בכלל להליך המשפטי כאשר כל כולו מתנהל מעל דפי העיתונים ובאולפני הטלוויזיה, באמצעות הדלפות לא חוקיות ומגמתיות?".

בתוך כך, לאחר כ-15 שעות חקירה, שוחררו הערב בתנאים מגבילים שני מקורבי נתניהו שנלקחו הבוקר למשרדי להב 433 בלוד. אחד מהנחקרים הוא עו"ד דוד שמרון, והנחקר הנוסף נחשב גם כן למקורב מאוד לנתניהו, אולם שמו אסור לפי שעה לפרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר