תפיסה 'על חם'

הגנב פרץ לרכב חונה - ונלכד ע"י הבלשים

פעילות מבצעית ממוקדת של המשטרה הביאה לתפיסתו 'על חם' של חשוד כשהוא פורץ לרכב וגונב ממנו רכוש יקר ערך. מעצרו של החשוד הוארך והרכוש הושב לבעלת הרכב (בארץ)

הרכוש הגנוב (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הבוקר אתמול (ראשון) ערכו שוטרים ובלשים של משטרת ישראל פעילות ממוקדת בדרום העיר ירושלים כנגד התפרצויות וגניבת רכוש מרכבים.

במהלך הפעילות, הבחינו השוטרים באדם המתהלך ברחוב ובוחן רכבים חונים. לאחר מספר דקות הבחינו בחשוד פותח דלת רכב שאיינו שייך לו ומוציא מתוכו תיקים ורכוש נוסף יקר ערך. בשלב זה, תוך שהוא מנסה להימלט, תפסו אותו השוטרים ועצרו אותו.

במקביל איתרו השוטרים את בעלת הרכב ועדכנו אותה אודות הגניבה מרכבה, והיא זומנה לתחנה לקבלת רכושה, שם הודתה לשוטרים שתפסו את החשוד והשיבו לה את רכושה.

החשוד, בשנות ה-50 לחייו, בעל הרשעות קודמות דומות, הובא לחקירה במחלק הפשעים בתחנת מוריה בחשד לפריצה לרכב בכוונה לגנוב, במהלכה נקשר למיוחס לו.

מחקירתו של החשוד עלה החשד כי ביצע התפרצויות נוספות וגניבה מרכבים בעת האחרונה, וכן מיוחס לו מקרה נוסף של התפרצות לרכב שאירע בראשית החודש.

אמש, מעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 7.11.17 בפני בית המשפט.

במשטרה אומרים כי "תפיסתו ומעצרו של החשוד 'על חם' מהווה נדבך מרכזי במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר של המשטרה כנגד עבירות גניבה והתפרצות לבתים ורכבים, ובמטרה להבטיח את שלום ביטחונו ורכושו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר