לא שותקת

סיון רהב מאיר על המתקפה ב'הארץ': "המתנה הכי גדולה"

"זאת המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל" אמרה סיון רהב מאיר בשיעורה השבועי בהתייחסותה למאמר שפורסם נגדה באתר ובעיתון "הארץ". לדבריה: אלפי בני אדם הביעו התעניינות בשיעורי התורה שלה בעקבות המאמר (ברנז'ה)

סיון רהב מאיר. ארכיון (צילום: חדשות 2)

בשבוע שעבר, פורסם מאמר של רוגל אלפר בעיתון "הארץ", המזוהה עם הצד השמאלי של המפה הפוליטית בישראל, שביקר את פעילותה של אשת התקשורת סיון רהב מאיר בהרצאות ותוכניות אותן היא מגישה. הטור שעורר סערה בקרב מעריציה של רהב מאיר, זכה לכותרת: "ה' תעשה שסיון רהב מאיר תשתוק".

במהלך שיעור שמסרה, התייחסה רהב מאיר למאמר, ואמרה כי מאזינים וצופים פנו אליה והביעו את פליאתם על כך שלא שמעו את התייחסותה לדברים. "אין לי בעיה לדבר על זה, אלא להיפך, ניתן ללמוד מזה כמה דברים, אני מרגישה שהדברים לא נכתבו עליי, אלא עליכם - עלינו" אמרה.

"אני חייבת לציין שהצטרפתי למועדון מאוד מכובד של "מותקפי" רוגל אלפר" אמרה רהב מאיר, "נמצאים שם נפגעי טרור, חיילי צה"ל, עולים חדשים, ירושלים, הכותל, ספורטאים ציוניים ורבנים חשובים". היא המשיכה לצטט חלקים מתוך הכתבה, "כוניתי שם "אשה מסוכנת" מכונה משומנת, חלולה, מצטטת רבנים עתיקים שאותם היא מתעקשת לכנות "חכמינו" ועוד…"

"לכאורה הדבר הזה הוא מעליב, זה דבר רע, ושלילי, אבל אני רוצה לספר לכם שבמובן מסוים זאת אחת המתנות הטובות שקיבלתי לאג'נדה התקשורתית שלי" אמרה. "תוך כמה שעות נוספו לדף הפייסבוק שלי כ-2,000 עוקבים ו-2,000 נוספים לחשבון הטוויטר, לוואטסאפ היומי בו אני מפרסמת כמידי יום דבר תורה קצר הצטרפו תוך יום 1,000 אנשים חדשים שיקבלו את דבר התורה".

"וזאת שאלה פילוסופית, האם כשאתה תוקף מישהו אתה לא נותן לו בעצם את המתנה הכי גדולה. אתה נותן לו תוקף ופרסום ומקום, כל מערכת השיעורים הזאת היא בהתנדבות, כאשר כל אחד מביא איתו משהו. והנה, קיבלנו פרסום חינם במשך יממה בעיתון ובאתר "הארץ", פרסום שגרם לאנשים פתאום להתעניין איפה השיעור הזה, איפה קונים את הספר ואיך מצטרפים לקבוצת הוואטסאפ של דבר התורה היומי".

כזכור, רהב-מאיר זכתה השנה בתואר אשת התקשורת האהובה ביותר, דבר שגרר אחריו את פרסום המאמר של אלפר וכמו כן גם חיקוי שלה בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" בערוץ 12.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר