סערה בש"ס

שפל חדש: יו"ר ש"ס אריה דרעי הוקלט נגד הגר"ש עמאר

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הוקלט על ידי בנו של נשיא "המועצת", כשהוא תוקף את רבה של ירושלים הגר"ש עמאר: "מה שאביך בורח - הוא הפוך.... הוא חייב כל היום להיות בכותרות". (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר ואריה דרעי (צילום: שלומי כהן )

שפל חדש: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הוקלט על ידי הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה וראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, כשהוא תוקף את הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר. העיתונאי עמית סגל חשף את ההקלטה הערב (שני) במהדורה המרכזית בחברת החדשות, והיא כבר מעוררת סערה גדולה.

בהקלטה נשמע השר דרעי אומר: "אמרתי לך כבר חמישים פעם, אני לא טיפש. אני יודע כמה עמאר יכול להוסיף לנו, אבל אני יודע גם שבאותו יום אני סגרתי את ש"ס. אמיתית. ובונה ש"ס חדשה, כיוון שהוא עמאר רוצה לשלוט. אין לו משהו אחר. הוא משעמם לו כל היום, הוא חייב לשלוט, הוא צריך את הכוח, את מה שאביך בורח (הכבוד) הוא הפוך בדיוק. הוא חייב כל היום להיות בכותרות שהתייעצו איתו ולהיות מעורב בכל דבר וזה מה שהוא רוצה. אין משהו אחר שהוא רוצה. וזה האנשים שמסביבו, תסתכל כל פעם מי זה מסביבו, מי האנשים מסביבו? תשים לב. תראה לי תלמיד חכם אחד אמיתי שהוא קשור אליו באמת בגלל תורתו וחסידותו. מי זה האנשים שמסביבו? זה לא אדם שיש לו תלמידים, זה לא אדם שיש לו חסידים".

"תאמין לי, הוא מתאים להיות יושב ראש תנועת ש"ס. בינינו, באמת, הוא הכי מתאים להיות מבין כל האנשים שאני מסתכל. הוא מבחינת הכישורים עמאר הכי מתאים להיות יושב ראש תנועת ש"ס. אבל בסדר, אבל אוקיי, אז צריך להחליט אם רוצים לתת לו כזה דבר. אבל לשים אותו מנהיג רוחני שלנו, לקרב אותו ולתת לו את העוצמה הזו".

"זה לא יעזור כיוון שאם אתה תיתן להם אצבע הכי קטנה הם ייקחו לך את כל היד. זה לא יעזור. הם הרבה יותר מתוחכמים, אין להם מחסומים אין להם שום גבולות שבעולם. הוא ישקר אותך מפה ועד להודעה חדשה. זה מה שהוא עשה לי עם **** בפעם הקודמת. עד הרגע האחרון הוא רימה אותי. שהוא לא קשור ל**** ואני נפלתי בפח הזה. עד שנודע לי באותו יום בצורה הברורה ביותר אז התעוררנו. הוא אלוף העולם! זה המקצוע שלו הוא מצליח לסובב את כולם".

אריה דרעי ממשיך במתקפה ומזכיר גם את ח"כ יעקב מרגי: "עכשיו בשבועיים שלושה האחרונים יהודה אבידן אומר אתמול בלילה שניסים ומרגי (ח"כ מש"ס) התחננו בפניו אנחנו נביא לך את יעקב כהן הביתה ותשמע ממנו באופן הברור ביותר בוא תהיה איתנו בחזית תעמוד איתנו ביחד. זה סגור זה סופי אריה דרעי חתם עסקת טיעון עם הפרקליטות ועוד חודש הוא עוזב משהו כזה ומרגי הוא יהיה השר במקומו כיוון שמרגי הוא איש אמונו של עמאר והחכם שלום ויעקב כהן איתנו בעניין וטה טה טה. אומרים שטויות! אבל זה מציאות".

ואנשים שומעים את זה ומתפוצצים. והם רואים את התמונות, הם רואים את התמונות והם אומרים "רגע מה קרה כאן?" אולי באמת עושים לדרעי מאחורי הגב ודרעי לא יודע?".

דרעי מסר בתגובה: "הדלפת שיחה פרטית בין יו"ר מפלגה ושר בממשלה לבין רב נועדה אך ורק לפגוע בתנועת ש"ס וברבנים חשובים, וחבל שנעשתה. השר דרעי מכבד את רבני ישראל, פועל כל השנים על פי הוראותיהם וימשיך לפעול כך גם בעתיד".

מביתו של הרב יעקב כהן נמסר בתגובה להקלטות: "הרב מעולם לא הקליט שיחות טלפון ואף לא יודע איך לעשות זאת. נבדקת אפשרות כי טלפון חלופי ששימש את הרב לפני זמן מה הקליט שיחות באופן אוטומטי, ושמא כשהוחזר למעבדה הוצאו ממנו חומרים באופן פלילי והופצו ע"י גורמים עויינים ומרושעים אשר מנסים במזיד לפגוע בתנועה הקדושה, וגורמים לביזוי תלמידי חכמים ושלוחא דרבנן. אנו נגיש תלונה למשטרה בדרישה לחקור את מקור ההקלטה ומדליפה ולמצות עימם את הדין עד תום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר