"הגיע הזמן"

ישי ריבו כתב והלחין, רועי ידיד מבצע • צפו

הזמר רועי ידיד בסינגל קליפ חדש אותו כתב והלחין עבורו ידידו המוזיקאי המוערך, הזמר והיוצר ישי ריבו. על העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד מאור שושן (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: אילן סימן טוב)

בדרך לאלבום הסולו השלישי שלו משחרר רועי ידיד סינגל מסקרן נוסף, כזה שממשיך את המגמה: מפגשים מוזיקליים מפתיעים והפעם, "הגיע הזמן", שיר שכתב והלחין במיוחד עבור רועי המוזיקאי המוערך וחברו הטוב והוותיק ישי ריבו. "החיבור שלי לכתיבה שלו - מיידי עוד מאז כתב שירים כנער בן 14...", מגלה רועי ידיד.

ידיד, מזוהה כבר שנים כמוזיקאי מוכשר ששר ויוצר שירים מקוריים לצד שירי קודש, יהודיים וישראליים. האיש עם הקסקט והסלסולים נחשב לאייקון של מוזיקה יהודית. רועי ידיד, סולן בלהקת "ענבי הגפן", משמח כמעט בכל ערב בשמחות בארץ ובעולם. בימים אלה, בתום 4 שנים, הוא מסיים את עבודתו על אלבום חדש ומגוון, המשלב בתוכו נגיעות מוזיקליות תימניות מעולם התוכן הגדוש של תרבות יהדות תימן, לצד השפעות של מוזיקה ישראלית עכשווית. מנעד הקול הנקי של רועי יחד עם הסלסולים המרגשים, מניבים למאזין חוויה מוזיקלית המשלבת עבר אותנטי, הווה מרתק ועתיד מסקרן.

"התחברתי לשיר הזה ממקום של מחאה הכי לא מחאתית שיש", אומר רועי. "זהו שיר מחאה שבא לאחד ולא להפריד. רצון לשנות מהמקום הכי צנוע ומחייך אך בנחישות. השיר מדבר על כך שישנו מצב קיים שלא כל כך רצוי והזמן עובר ודברים לא משתנים ואז, לפתע, מגיע רצון לקחת את עצמך בידיים ולחתור למקום אליו אתה באמת רוצה להגיע. השינוי המבורך הזה קורה לא ע"י שבירת כלים, צעקות ומחאות אלא ע"י הרמת הראש, דבקות במטרה והשתדלות גדולה - והכל בנועם מתוך חיוך, אמונה בטוב, בעצמך ובבורא עולם. במקום מחאות על הרע, יש מחמאות לטוב על הקיים ונחישות לשנות את הפחות טוב ורצוי על ידי רצון גדול ועבודה אמיתית...".

מתוך האלבום שצפוי אי"ה לצאת בקרוב, כבר יצאו שני שירים ("יהיה לנו הכול" ו"מישהו דופק בדלת" – הדואט עם יהודה סעדו). השיר שיחתום את האלבום יהיה שיר שהלחין חנן בן ארי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר