בלעדי

הרב אברג'ל סיפר: "אבא אמר לי - 'רודפים את דרעי'" • צפו

ביקורו הרגיש של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בעיר נתיבות, הצליח להפתיע גם את דרעי, כאשר הרב אברג'ל סיפר כי לפני הפטירה אביו ביקש לראות את דרעי וללחוץ את ידו. צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הגיע הבוקר (שלישי) לסיור מיוחד בעיר נתיבות כאורחו של ראש העיר יחיאל זהר. כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", דרעי הגיע לסיור במוסדות הגאון רבי יורם אברג'ל זצ"ל.

מדובר בסיור רגיש במיוחד עבור דרעי, גם כאורחו של ראש העיר - לאחר שהשניים ניהלו מאבק ארוך עוד מכהונתו הקודמת של דרעי במשרד הפנים, וגם הסיור אצל הרבנים אברג'ל - ששוקלים לרוץ עם רשימת 'יחד' בעיר.

בעקבות כך, יו"ר ש"ס דרעי הופתע מקבלת הפנים לה זכה מצד הרבנים אברג'ל וראש העיר.

במהלך האירוע פתח הגאון הרב יוסף חיים אברג'ל, בנו ממשיך דרכו של אביו, ואמר: "הודו לה'. זה יום טוב. הרגשתי בלב היום שזה יום חג. שה' שמח ביום הזה. יום גדול וקדוש".

בשלב הזה הרב מתייחס במרומז על מה שעובר דרעי בימים אלו: "אני זוכר מה שאבא אמר לי על אריה עוד לפני 25 שנה - 'והאלוקים יבקש את הנרדף'".

בשלב הזה מתערב ראש העיר זוהר ואומר: "היום צריכים לעשות אותו שמח".

הרב אברג'ל: "אבא אמר לי לפני 25 שנה 'רודפים אותו, וה' מבקש את הנרדף', כך אבא אמר לי בעצמו".

בשלב הזה חושף הרב אברג'ל כי אביו ביקש ביום פטירתו לראות את השר דרעי: "אני רוצה לגלות לכם סוד, ביום שאבא 'עלה והתעלה', כולם ראו שם את השכינה ממש. באותו יום ירד גשם, אמרתי לאבא 'יורד גשם', הוא אמר לי 'השמיים בוכים', והיו כמה משפטים שאבא אמר... ואז אבא אמר לי 'הגיע השר ליצמן, איפה רבי אריה? אני רוצה ללחוץ את ידו של רבי אריה', כך אבא אמר לי.

"אמרתי לאבא 'השר ליצמן הגיע בשם רבי אריה, הוא לא הספיק להגיע', אבא אמר לי 'אני רוצה ללחוץ את ידו של רבי אריה, לברך אותו', כך אמר לי".

"אין ספק שבוודאי ברכתו של אבא מלווה את רבי אריה", סיים הרב אברג'ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר