"חוסר אשמה"

נעצר בחשד שהשליך את אשתו מהרכב למוות - וזוכה לחלוטין

החשדות הסתיימו בתיק סגור: הפרקליטות מודיעה היום על סגירת התיק נגד חיים תנעמי שנעצר לפני חצי שנה בחשד שרצח את ורד קרמסקוי, בהשלכתה מרכבו אל הכביש (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חיים תנעמי. כבר לא חשוד (צילום: יריב כץ, ynet)

חיים תנעמי יכול לנשום היום (שלישי) לרווחה, לאחר הודעת הפרקליטות כי החשד שרצח את אשתו ורד (ורה) קרמסקוי, הוסר לחלוטין.

ביום העצמאות האחרון נסע תנעמי עם ורד קרמסקוי בת ה-19 בכביש 5505, ליד היישוב צופים בשומרון, כשלפתע פתחה קרמסקוי את הדלת, נפלה ממנו ונהרגה. תנעמי עצר מיד את המכונית, אך מסיבה שאינה ברורה עזב את המקום וחזר אליו בשנית לאחר זמן מה.

אנשי מד"א וכוח רפואה של צה"ל שהוזעקו למקום קבעו את מותה של של קרמסקוי, ובמשטרה אמרו אז כי היא נפלה מהרכב לתעלה עם אבנים ונחבטה מהם באופן קשה.

לכל אורך חקירתו טען תנעמי כי הוא חף מפשע וסיפר שהיא קפצה מהמכונית במהלך ויכוח ביניהם. בשחזור שבוצע, נבדקה האפשרות שברכב זה הנהג יכול היה לפתוח את דלת הנוסע שלידו. במשטרה אף נטען תחילה כי חיים אף חשוד בגרימת מותה של ורד, אותה כביכול השליך בכוונה אל מותה.

תנעמי בעת הארכת מעצרו. ארכיון (צילום: ניצן דרור ואבי חי, ynet)

בעקבות חשד זה נעצר תנעמי, יותר מפעם אחת, כשגם לאחר ששוחרר תחילה על ידי בית המשפט, שבה המשטרה ועצרה אותו.

אך בהמשך התברר כי רק הנוסעת היתה בשליטה על הדלת. בשל כך, הוחלט בפרקליטות כי "לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, ובכלל זה ניסוי שערכו חוקרי המשטרה ברכבו של החשוד, החליטה הפרקליטות לסגור את התיק בהעדר אשמה".

סנגורו של תנעמי, עו"ד אורי בן אשר, אמר בתגובה: "אנחנו מברכים על ההחלטה. תיק שבו היה לנו ברור מהתחלה שלחיים אין שום מעורבות או חלק במותה של המנוחה. כפי שאמרנו מדובר באירוע טרגי ומצער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר