לאודר וזבלודוביץ'

העידו בחקירת פרשת המתנות של נתניהו והשתתפו לצידו בארוחה יוקרתית

בארוחה אקסקלוסיבית, לאורחים רמי דרג בלבד אותם בחר לורד אנגלי, שנתניהו השתתף בה בשבוע שעבר כאורח כבוד, נכחו גם שני מיליארדרים שהעידו בחקירה המתנהלת נגדו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ארוחת הערב (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

כמאה מוזמנים נכבדים נאספו לפני מספר ימים באחוזת לנקסטר האוס שבלונדון, לציין 100 שנים להצהרת בלפור בארוחת ערב יוקרתית ופרטית.

מארגני האירוע - הלורד בלפור והלורד רוטשילד - בחרו בראש הממשלה בנימין נתניהו וראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי כאורחי הכבוד, לצד עשרות נכבדים מבריטניה וממדינות אחרות.

הרחק מעיני התקשורת, כך חושף היום (שלישי) 'וואלה! NEWS', השתתפו בארוחת הערב האקסקלוסיבית גם שני אנשי עסקים הנחשבים למקורבים או מקורבים לשעבר לראש הממשלה, שמסרו עדות במשטרה, כחלק מחקירת פרשת המתנות של נתניהו, 'תיק 1000': המיליארדר האמריקני רונלד לאודר, והמיליארדר הבריטי פויו זבלודוביץ'.

"אין מתנות פעוטות": הפרקליטה החוקרת נגד נתניהו (צילום ארכיון: אסף מגל, ynet)

יצויין, כי אף שבאירוע נכחו רק כמאה מוזמנים, ראש הממשלה עצמו ישב בראש השולחן, "באופן אנכי לשני שולחנות ארוכים מאוד" לפי התיאור באתר, ויתכן שהוא כלל לא שוחח עם האורחים הללו, שיחסיהם איתו מורכבים לאור החקירה המדוברת .

החשדות בתיק 1000 הן כזכור שנתניהו ורעייתו קיבלו טובות הנאה ממקורביהם, ביניהם - כך נבדק - גם זבלודוביץ' ולאודר.

תגובת לשכת ראש הממשלה לידיעה כפי שפורסמה בוואלה! NEWS: "מי שזימן את כל האירוע היה הלורד רוטשילד. לא היה לנו שום מידע או מעורבות בקביעת הרכב המוזמנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר