התפתחות בפרשת המתנות

'תיק 1,000': השגריר המקורב לנתניהו מסר עדות במשטרה

לצד ההתפתחויות בפרשת הצוללות וחקירת הבכירים בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו, נרשמת התפתחות גם בחקירת תיק 1,000 - פרשת המתנות: שגריר ישראל בארה"ב זומן למתן עדות (פלילי)

נתניהו ודרמר. ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

לצד ההתפתחויות בפרשת הצוללות וחקירת הבכירים בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו, נרשמת התפתחות גם בחקירת תיק 1,000 - פרשת המתנות. על פי הדיווח הערב (שלישי) בחדשות 2, רון דרמר, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו המשמש כשגריר ישראל בארה"ב, זומן להעיד בפרשה.

על פי הדיווח, דרמר התבקש להעיד על פעולות שביצע לכאורה בשליחות רה"מ נתניהו - בכדי לנסות לסדר לאיש העסקים ארנון מילצ'ין ויזה אמריקאית - מול מזכיר המדינה האמריקני דאז ג'ון קרי. עוד דווח במקביל כי משרד החוץ האמריקני מעכב בקשה של משרד המשפטים הישראלי לגבות עדות בנושא משגריר ארה"ב בישראל לשעבר דן שפירו.

במקביל נמשכת חקירת פרשת הצוללות, והיום - זה היום השלישי ברציפות - נחקרו ביחידת לה"ב 433 של המשטרה שני עורכי הדין המקורבים לנתניהו, דוד שמרון ויצחק מולכו. שמרון ומולכו עוכבו לחקירה בתחילת השבוע, ואמש עומתו עם עד המדינה בפרשה, מיקי גנור, שהטיח בעו"ד מולכו כי פעל לכאורה לקידום עסקת הצוללות. מולכו מנגד טען בעימות כי אינו קשור לפרשה.

עורך דינו של מולכו, צביקה אגמון, אמר אמש כי מולכו "היה שליח במשך שנים רבות, ומעולם לא עשה למען עצמו אלא רק למען המדינה. אין לו כל קשר לפרשת הצוללות". מולכו הוא שותף במשרד עורכי דין עם עו"ד שמרון, והשניים נחשבים לאנשים מהמקורבים ביותר לראש הממשלה נתניהו.

בסביבת ראש הממשלה אמרו הערב: "הניסיון התקשורתי להטיל דופי בראש הממשלה נתניהו בגלל חקירות של מקורבים הוא ניסיון פסול. עד לרגע זה לא הוגש כתב אישום נגד איש ממקורביו ואין טענה לשום קשר פסול בינם לבין ראש הממשלה. רק בשבוע שעבר נוקה שמו של גיל שפר שנה אחרי המלצת משטרה לכתב אישום נגדו. מי יתנצל על הכותרות המכפישות כלפי מקורבים של ראש הממשלה כשיתברר שלא נפל שום דופי במעשיהם ובמעשיו של ראש הממשלה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר