אחרי שיגור הטיל

רוחאני לסעודיה: את טועה, ישראל לא חברה שלך

נשיא איראן, המפעילה את הח'ותים ששיגרו מתימן טיל אל ריאד בירת סעודיה, מצוטט היום עונה לאיומים הסעודיים בתגובה לשיגור שיורט, ואף מוסיף "עצה" משלו (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נשיא איראן (צילום מסך: מתוך @MahmoudSarem בטוויטר)

נשיא איראן חסן רוחאני מצדיק היום (רביעי) את המורדים החות'ים בתימן ששיגרו לפני מספר ימים טיל לעבר סעודיה, והגדיר זאת כתגובה לתוקפנות הסעודית.

סוכנות הידיעות 'טסנים' ציטטה אותו: "איך העם התימני צריך להגיב להפצצת המדינה שלהם? אסור להם להשתמש בנשק שלהם? קודם כול תפסיקו להפציץ – ואז תראו אם התימנים יתנהגו אותו דבר".

רוחאני אף הזהיר את סעודיה מ"עוצמתה" של איראן, ואמר כי ריאד לא מסוגלת לעשות דבר נגדה. "אתם יודעים מהם כוחה ומקומה של הרפובליקה האיסלאמית", אמר הנשיא האיראני בעקבות איומי סעודיה כי היא "שומרת את הזכות להגיב לתוקפנות איראן".

שיגור הטיל אל סעודיה (צילום ארכיון: מתוך טוויטר)

"אתם לא יכולים לעשות שום דבר נגד העם האיראני - אנשים חזקים מכם ניסו ולא הצליחו. ארה"ב ובעלות בריתה גייסו את כל היכולות שלהן נגדנו - ולא הצליחו לעשות כלום", הוסיף רוחאני והתריס.

לדבריו, סעודיה טועה כשהיא מחשיבה את ישראל וארה"ב לחברותיה, ואת איראן לאויבת שלה. "אם אתם חושבים שאיראן היא לא חברה שלכם וארה"ב והמשטר הציוני הם כן, אתם עושים טעות אסטרטגית", הדגיש נשיא איראן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר