הצעד הבא של אמסלם: הורדת שכר המפכ"ל

בראיון שהעניק חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד, הוא חשף את הצעת החוק החדשה אותה הוא מתכנן להגיש - ונועדה להפחית את שכר מפכ"ל המשטרה: "אני אם הייתי מפכ"ל המשטרה לא הייתי יכול לקחת 100,000 ש"ח" (חדשות)

ח"כ אמסלם והמפכ"ל (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

הצעד הבא נגד המשטרה: בראיון לערוץ 2, סיפר חבר הכנסת דודי אמסלם ממפלגת הליכוד על הצעת חוק נוספת אותה הוא מתכוון להגיש - שנועדה להפחית את שכרו של מפכ"ל המשטרה ולהעלות את שכרם של השוטרים החדשים.

"מפכ"ל המשטרה מרוויח 97,400 שקלים בחודש ושוטר שמתגייס מקבל 6000 ש"ח, בעולם המושגים שלי דבר כזה לא יכול לקרות" אמר אמסלם וטען כי אם שכרו של המפכ"ל יירד ל-40 אלף שקלים ושכרם של השוטרים יעלה זה הרבה יותר הגיוני מבחינתו.

אמסלם הוסיף ששכר המפכ"ל צריך להיות זהה לשכרם של חברי הכנסת, וסיפר כי אף הגיש הצעת חוק לפיה תקרת השכר הגבוהה במשק צריכה להיות של ראש הממשלה. הוא נימק את המניע של הצעת החוק הזו מאחר ו"ראש הממשלה מנהל כאן את כל העסק לא ייתכן שיהיה מישהו שירוויח יותר ממנו. אני אם הייתי מפכ"ל המשטרה לא הייתי יכול לקחת 100,000 ש"ח", העיד אמסלם על עצמו.

כזכור, דודי אמסלם עומד אף מאחורי הצעת החוק שעברה הבוקר (רביעי) במליאת הכנסת בקריאה טרומית, לפיה על המשטרה ייאסר להמליץ, בסיום חקירה, על הגשת כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר