לא יאומן

בת 94 נחטפה ונכלאה בתא מטען - ושיחררה את עצמה

קשישה בת 94 מפיניקס, נחטפה על ידי אדם מביתה שבפרברי סקוטסדייל - אולם הצליחה לשחרר את עצמה מתא המטען של המכונית בה החוטף השאיר אותה כפותה (חדשות, בעולם)

(צילום: shutterstock)

קשישה בת 94 מפיניקס, נחטפה על ידי אדם מביתה שבפרברי סקוטסדייל - אולם הצליחה לשחרר את עצמה מתא המטען של המכונית בה החוטף השאיר אותה כפותה - כך מדווחים כלי התקשורת המקומיים.

המקרה אירע בשעת בוקר מוקדמת לפני מספר ימים בפיניקס שבאריזונה, כאשר אדם בשנות השלושים לחייו פרץ לביתה של קשישה בסקוטסדייל, חטף וקשר אותה, וכלא אותה בתא המטען של מכוניתה.

על פי הדיווח, החוטף נסע ברכב מספר דקות, הגיע לקניון באזור ושם נטש את הרכב. במשך שבע שעות נשארה האישה בתא המטען של המכונית, אולם בסופו של דבר הצליחה להשתחרר בכוחות עצמה. עובר אורח נרתם לעזרתה והזעיק למקום את המשטרה.

הקשישה בת ה-94 נלקחה לבית חולים מקומי, שם היא עברה סדרת בדיקות. עד כה לא ברור כיצד הצליחה האישה לצאת בכוחות עצמה מתא המטען והאם הכירה את האדם שביצע את החטיפה.

בריאן צ'ופק, שכן של הקשישה, סיפר כי ראה ניידות משטרה רבות סמוך לבית, אולם לא הבין בתחילה כי מדובר במקרה חטיפה. רק לאחר שראה שביתה של הקשישה סומן בסרטי המשטרה הבין שהניידות הרבות נוגעות לעניין שקשור בה. לדבריו של צ'ופק, רוב התושבים באזור הינם קשישים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר