צפו בווידאו

שירה רבן מדברת: "שרה נתניהו השתוללה ופחדתי שהיא תרביץ לי"

העובדת החרדית שהועסקה בעבר כמנקה במעון ראש הממשלה, ותובעת את רעיית רוה"מ שרה נתניהו בגין היותה "שפחה" באותה תקופה, לדבריה - התראיינה לחדשות 2 • צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
קטע מהראיון (צילום: מתוך חדשות 2)

שירה רבן, העובדת החרדית שהועסקה במעון ראש הממשלה ותובעת את רעיית ראש הממשלה בגין "העסקה פוגענית", מספרת בריאיון ראשון על מה שלדבריה קרה במעון שברחוב בלפור.

בשיחה ששודרה הערב (מוצ"ש) בחדשות 2, תיארה רבן: "אני לא יודעת מה היה קורה אם הייתי נשארת שם עוד שנייה. יום אחרי יום כיפור היה היום האחרון שלי בעבודה. היה לה מטען על זה שלא הגענו אליה לעבוד בערב יום כיפור. היום התחיל בצורה לא טובה, מבחינתה, בצעקות: 'שירההה, פה, יאללה יאללה', ככה צווחה ובאיזשהו שלב היא התחילה להתקרב".

"כל הצעקות האלה", הוסיפה רבן, "הן כשהידיים שלה באוויר והיא משתוללת כל הזמן עם האצבעות ומחיאות כפיים מחרידות וחזקות תוך כדי הדיבור. מחיאות כפיים של כעס, אולי עצבים. אני לא יודעת למה היא הייתה מוחאת ככה כפיים. ונושכת את השפתיים, וכל רגע אומרת: 'מה שאני אעשה, מה שאני אעשה'".

שירה, שפרקליטיה כזכור ננזפו השבוע על ידי שופט בית הדין לעבודה, סיכמה: "אני לא עזבתי, פחדתי שהיא תרביץ לי. ברחתי כל עוד נפשי בי", ולכן היא תובעת מהמדינה כרבע מיליון שקלים, בגין מה שהיא הוגדרה בכתב התביעה אודות תקופת עבודתה תחת שרה נתניהו - "שפחה".

שרה נתניהו. "משתוללת כל הזמן עם האצבעות" (צילום ארכיון: פלאש 90, יונתן סינדל)

תגובת משפחת נתניהו לריאיון כפי שפורסם בחדשות 2: "לאחר שנחלו מפלה ניצחת בבית הדין ממשיכים שירה רבן ועורכי דינה הנואשים לנסות ולהכפיש את הגברת נתניהו באמצעות השקרים הממוחזרים והמרושעים שלהם וכן לסחוט כספים שלא ביושר. שירה רבן מנסה באופן מכוער לסחוט סכום אסטרונומי של כרבע מיליון שקלים על העסקה של פחות מחודש ימים במעון ראש הממשלה, שמתוכם שהתה במחיצת הגברת נתניהו שעות בודדות בלבד".

"נשיא בית הדין כבר קבע נחרצות שרבן ועורכי דינה הגישו כתב תביעה בלשון מכפישה ולא עניינית שנועדה לצורכי תקשורת. כך גם דבריה השקריים של שירה רבן בריאיון הזה שמטרתו ניסיון פסול נוסף להטות את החלטת השופט. אנו בטוחים שהאמת תנצח ותצא לאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר