המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

משיח ממשיך לפעול רגיל. הקדוש-ברוך-הוא נותן לו חזיונות טובים, מלווה אותו צעד אחר צעד, מצמיח אותו ויוציא את משיח צדקנו בפרהסיה בזמן הקרוב (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא יבוא לרבנים בחלום עם חזיון ויודיע להם במי הוא בחר למלך המשיח! בורא עולם יכתוב להם במדויק, במי הוא בחר למלך המשיח. יהיה מולם קלף צהוב ואותיות של קודש הכתובות על קלף כמו של ספר תורה, שם יפרטו להם בארמית מי זה מלך המשיח! אז, לא תהיה להם ברירה והם יכירו במלך המשיח. מלמעלה יגידו להם: הבחירה בידיכם. או שתפיצו או שבורא עולם יטריד אתכם בצרות ולא ירפה עד שתפיצו ותדברו לעם ישראל. אז יחזרו בם וידברו מי זה מלך המשיח. הם יִראו בחזיון את הכיתוב הזה על הקלף:

אנוכי ה' מצווה אתכם לומר ולהצביע על מלך המשיח צדקנו, איש האלוקים שבחר בו ה'.

בורא עולם לא יכול עוד לחכות ולראות את הסבל של היהודים, בארץ ובעולם. אורו של משיח, בכל פעם אור אחר וצבע אחר.

משיח ממשיך לפעול רגיל. הקדוש-ברוך-הוא נותן לו חזיונות טובים, מלווה אותו צעד אחר צעד, מצמיח אותו ויוציא את משיח צדקנו בפרהסיה בזמן הקרוב! יהודים, רק תבינו, כשמשיח ייצא בפרהסיה הוא ירעיד את כל העולם ויזעזע את כל העולם בשידור-חי, ואף אדם, אף מדינה, אף מטוס, אוניה או טיל, לא ייגעו בארץ ישראל לעולמי עולמים! עם ישראל הוא עם סגולה שבחר בו הקדוש-ברוך-הוא ומי שמאמין שהוא יהודי שנבחר מכל העמים ומאמין במשיח ובגאולה - יהיה במעגל הראשון עם משיח צדקנו.

בזכות חיילי צה"ל אנו ישנים, עובדים, לומדים תורה ומתפללים בבִטחה. הקדוש-ברוך-הוא כועס מאוד על מי שרוצה לפגוע בחיילי צה"ל, לדבר עליהם לשון הרע, דיבה או לפגוע בהם אישית. בורא עולם אומר: 'אתה לא תהיה מוגן, חיילי צה"ל לא יגנו עליך, לא בארץ ולא בשמיים'.

מטוסים וטייסים יהודים ישראליים שיוצאים למשימותיהם, מלאכי שמיים מלווים, מכוונים ומחזירים אותם לשלום - עושים את מטרתם וחוזרים בשלום למקומם.

ברצועת עזה יגלו עוד מנהרות. מלך המשיח מכניס בנשמותיהם ובמוחם של בעלי תפקידים בכירים בודקי המנהרות, בכל מקום, ומכוון אותם בדרך הטובה ביותר. המשימות יהיו מוצלחות מבלי שירגישו שמשיח מכוון אותם - עד שיתפרסם.

כל המנהרות שחופרים הערבים ברצועת עזה ובמקומות אחרים - כדי לחטוף חיילי צה"ל, חס ושלום. גם בגבול הצפון וגם בגבול הדרום.

הקדוש-ברוך-הוא מקיף את כל גבולות ישראל, שומר ומגן ואנחנו נשמור על נפשותינו. לא להאמין לאף פלסטיני, איש חמאס או גויים בעלי תעודת זהות כחולה, במיוחד בירושלים ובמזרח ירושלים. להיזהר מהם, על עצמם הם לא מרחמים. יש להם שנאה ורוע במוחם ובליבם, להשמיד ולהרוס, הם לא יודעים למה ומדוע, סתם שנאת חינם. להיזהר מהם יהודים.

מצרים, לסיסי נמאס מכולם, הוא רוצה להיפטר מדאע"ש, מהמוסלמים הקיצוניים, מהפלסטינים ומהחמאס ולא מוצא פתרון. גם ככה הוא נמצא בסימן שאלה אצל עמו.

איראן רואים שלא משתלם להתעסק עם ישראל. עשו צעד אחורה, פוחדים מצה"ל ומחיל האוויר. הם יודעים במדויק שצה"ל יודע על כל טיל וטיל שנמצא באיראן, איפה הוא נמצא ולאן הוא הולך. גם בלבנון וגם בסוריה.

הקדוש-ברוך-הוא מאיר לחיילי צה"ל איפה נמצא כל טיל. הקדוש-ברוך-הוא מלווה ישירות את חיל האוויר הישראלי והטייסים.

סוריה תיחרב, תיחרב, תיחרב. דאע"שים נולדים מחדש והסורים כל חייהם נלחמים זה נגד זה.

טראמפ נבחר בנס גדול. הקדוש-ברוך-הוא בחר בו, אך ורק כדי לעזור לארץ ישראל אדמת הקודש וליהודים שגרים בארץ ישראל. שלא יעשה חשבון לאף מדינה בעולם. אם לא יעשה את שליחותו מריבונו של עולם, שלא יגעו באף ס"מ מאדמת הקודש ושיעזור לעם ישראל וליהודים – אז יהיו מכות קשות בארה"ב ולא יהיה לו זמן לגרד את הראש, כי יהיה עסוק בלתקן ולשפץ אותה. אם יעשה את רצון ה', יהיה לו כל הטוב שבעולם.

רוסיה רוצה לתפוס את כל המזרח התיכון ולשלוט בו.

צפון קוריאה וקים, שירדו ממנו כל המאיימים. לרדת כולם מהעץ והכל ייגמר.

תורכיה, דאע"ש שולט בה ביד רמה. ארדואן הורג הרבה תורכים ועמו מכין לו עכשיו מהפכה, להרוג אותו.

עיראק אותו מצב.

לחיזבאללה ונסראללה יש טילים ישנים ונסראללה חושב שאם ידבר ויאיים, הטילים הישנים והפשוטים יהיו מיוחדים ומשוכללים. אין לו טילים משוכללים כמו שהוא מפרסם, צה"ל מפוצץ הכל. חיזבאללה ירד כוחו בחמישים אחוז.

לבנון רוצה שקט. איראן, חיזבאללה ונסראללה רוצים אותה שתהיה תחנה לכוחותיהם כדי להפריע לישראל. לא הצליחו בסוריה, רוצים לכבוש את לבנון ולשלוט בה.

ירדן מחכה לטראמפ, וטראמפ מחכה לירדן. יש בירדן פיצוץ של חיות טרף.

המסתננים הסודנים והאריתראים חולים במחלות קשות ביותר, הרבה יהודים נדבקים וזו סכנת נפשות. יש כאלה שלא יתרפאו מהמחלה לעולם.

כל ההורים היהודים ישמרו על ילדיהם מהתבוללות, סמים, הימורים ושתייה חריפה.

כל אנשי השוחד, המִרמה והזימה, מהקטן עד הגדול – ייתפסו כולם.

בעולם יימשכו השיטפונות חזק, רוחות קשות, אש, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה, וכל מיני דברים מסובכים. כל העולם תוהו ובוהו וגוג ומגוג, לא הולך להם כלום. הכל תקלות.

ארץ ישראל היא מקור הברכה, במיוחד כששומרים שבת. גשם יירד בעִתו ובזמנו. הכל טוב בארץ ישראל,

הכל מצוין. הקדוש-ברוך-הוא שוכן בארץ הקודש, מארץ הקודש משקיף על כל העולם וכל מדינה שמנסה להרע לארץ ישראל או לקחת חלקים מארץ הקודש, בורא עולם מנחית עליה הנחתות קשות ביותר.

משיח עובד ופועל, יהודים תשמחו - משיח קרוב לצאת בפרהסיה!

לחזור בתשובה ולהפוך ממר למתוק! כל יהודי שיאמין שהוא יהודי אמיתי - יהיה במעגל הראשון!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר