טירוף ברשת

15 מיליארד דולר ב-15 דקות, הרשת חוגגת את החג הסיני

יום הרווקים הסיני שחל בסוף השבוע האחרון הביא את אתרי המכירות הגדולים להציע הנחות של עד 70% - דבר שגרר את הצרכנים לקניות רשת בהיקף אדיר (צרכנות)

(צילום: שאטרסטוק)

בסוף השבוע חגגו ברחבי הרשת את יום הרווקים הסיני שהביא איתו שלל מבצעים ברכישות אינטרנטיות, חברת עליבאבא, הבעלים של אתר המכירות האינטרנט הגדול בסין, עלי אקספרס, דיווחה על שיא עסקאות חדש. על פי הנתונים שדיווחה החברה, ב-15 הדקות הראשונות של המכירות בוצעו רכישות בסכום של 5 מיליארד דולר.

יחס הקניה הכולל גבוה אף הוא ומלמד על השינוי העולמי שקרה בשנה החולפת בכל מה שקשור להרגלי רכישה באינטרנט. בעוד ב-2016 הסתכמו הקניות ב-17.8 מיליארד דולר, השנה הגיעו המכירות עד כה לסכום של כ-25.3 מיליארד דולר 97% מהקניות נעשו דרך סמארטפונים וטבלטים. לשם השוואה, בשנה שעברה הוציאו האמריקאים 5 מיליארד דולר בקניות מקוונות בבלאק פריידי, יום המכירות השנתי המסמל את תחילת עונת הקניות לחגים.

עבור ישראלים המבצעים של אחד מימי השופינג אונליין הבינלאומיים הגדולים ביותר נמשכים עד היום (א') ב-10:00. גם האתר הבריטי אסוס (ASOS) יצא בהנחה ליום הרווקים - 20% הנחה על האתר בהקלדת קוד הקופון: SINGLES20..

יש לציין כי נתונים אלו הינם של חברת עליבאבא בלבד והם אינם מקיפים את מלוא סך המכירות ביום הזה שכן ישנם אתרים סיניים נוספים שמגלגלים אף הם לא מעט כסף ביום הזה. גם באתרים אלה כמו גירבסט (Gearbest), בנגגוד (Bang good), דיל אקסטרים, Geek Buying ואחרים - המבצעים לישראלים עדיין בתוקף.

כל אתרי האינטרנט הסיניים יצאו במבצעים, אבל עלי אקספרס הוא הגדול מכולם, האתר שיש בו הכל: בגדים, תחפושות, מוצרי אלקטרוניקה, רהיטים, כלים לבית וברזים למטבח. ממגן מסך ועד שואב אבק ושרשרת בהזמנה אישית והכל במחירי סין, והמשלוח? לרוב הוא בחינם

זה האתר בו ניתן לרכוש כבל USB ורוד-בייבי ב-1.99 דולר בלבד (בארץ כבלים כאלה נמכרים בעשרות שקלים) ואפשר להוריד את המחיר ל-0.99 דולר, אם תשתמשו בקופון בשווי דולר שהאתר מקדם מתחת למחיר המוצר. זה כמובן לא מבטיח לכם שמדובר במוצר שיחזיק מעמד.

רוב המבצעים כבר הוכרזו מראש בעלי, אבל מניפת המבצעים כולה נפרשת בפני הגולשים רק היום והמחירים נמוכים, אם כי קחו בחשבון שלא כל הנחה שמוצגת שם כהנחה של 70%, היא אכן הנחה כה אדירה, שכן יש נטייה למוכרים בקניון הגדול בעולם להעלות מחירים לפני היום הזה.

מומלץ להשתמש בכל הקופונים שמציע האתר, כולל קופונים מפתים למשתמשים חדשים. קחו בחשבון שחלק מהקופונים כופים על הצרכנים לשחק במשחקים מייגעים ושימו לב לקופונים נדירים וקצרי מועד שמציעים הנחות גדולות יותר מ-10-1 דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר