מגפי UGG: נוחות ורכות שמסתירות סכנה בריאותית

למעלה מעשור שמגפי UGG מככבים בראש רשימות המאסט של כל חובבת אופנה, אך כעת מסתבר שהנוחות והרכות שלהם אינן תמימות כל כך - ואת עלולה לשלם עליהן מחיר יקר (בריאות)

נוחות ורכות שמשלמים עליהן ביוקר (צילום: מתוך הפייסבוק של UGG)

יש לך "אגס"? מקוריים? הו, הקנאה. ענן רך ומנחם של פרווה שעוטף את הרגל ומחמם אותה היטב בימי החורף הקרים. אלא שעכשיו מומחים מזהירים מפני סכנה בריאותית חמורה שעלולה להיגרם כתוצאה מנעילת המגפיים הנחשקים.

כבר למעלה מעשור שמגפי UGG האופנתיים מככבים בראש רשימות המאסט של כל חובבת אופנה, אך כעת מסתבר שהנוחות והרכות שלהם אינן תמימות כל כך - ואת עלולה לשלם עליהן מחיר יקר.

פרופסור איאן מקדרמוט, אורתופד מנתח, טוען כי המגפיים הפופולריים, העשויים מעור כבשים, עלולים לגרום לבעיות ברכיים חמורות בקרב נשים הנועלות אותם. בראיון ל"דיילי מייל" הבריטי טוען הפרופסור שהנזק מנעילת המגפיים יכול להיות חמור עד כדי כך שיצריך ניתוח.

לדברי מקדרמוט, נעילה ממושכת של המגפיים עשויה לגרום למצב של קישות הברכיים ("knock-knee" או "רגלי X") פנימה, מצב בו הברכיים צמודות זו לזו ואילו הרגליים עצמן עקומות כך שכפות הרגליים רחוקות זו מזו.

בנוסף, כתוצאה מהיציבה הגרועה של הרגל, אומר מקדרמוט, נעילה ממושכת של המגפיים עשויה לגרום לשחיקה מוקדמת של מפרקי וסחוסי הברכיים, משום שהמגפיים לא מספקים תמיכה מספקת לכף הרגל.

"אם למישהו יש נזק קשה בסחוס שבקדמת הברך ופיקת הברך שלו לא נמצאת במיקום הנכון, ייתכן שיהיה צורך למקם אותה מחדש" מזהיר מקדרמוט.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית