המשפחה גדולה מדי בשביל לחגוג ביחד? לא תירוץ!

המשפחה גדולה וברוכת ילדים? רוצים פרטיות אבל כולם מסתכלים עליכם במסעדה? ומה קורה אם רוצים להישאר לישון? כל מה שצריך לדעת רגע לפני שמתכננים שמחה, והמקום הטוב ביותר עבורכם לשמוח בו (משפחה, שיווקי)

שמחה לכל המשפחה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תדמיינו יום כייף בחיק הטבע, עלייה לתורה בציון הרשב"י, בערב על האש לכל המשפחה, ואח"כ נשארים לישון כל המשפחה אחרי יום מתיש אך מספק. ככה סתם, חופש אמתי כדי לחגוג את הבר מצווה של הילד ולא להסתפק בערב במסעדה, בחיפוש בלתי פוסק אחר אולם אירועים.

בילויים באמצע שבוע נחשבים חריגים בנוף הישראלי, אבל שמחות מה לעשות, באות והולכות גם באמצע שבוע. לא רק בר מצווה. גם יום הולדת 80 לסבתא, ווארט או אירוסים, ואפילו סתם מפגש משפחתי כי עבר הרבה זמן, ובעצם כל שמחה בעולם שיש לכם שמצריכה תכנונים לא פשוטים במציאת המקום המושלם שיכיל את כלל האורחים.

אם חשבתם על מסעדה או אולם אירועים: קטן או גדול, אתם כנראה לא מעודכנים בטרנד הנכון היום: שמחות בוילה בוטיק. לא משנה אם ימי חול או שבת - היתרונות הגדולים בוילות הבוטיק עולים על כל מסעדה או בית קפה.

שילוב של נופים מרהיבים וחווית שירות איכותית. כרמי אור הגנוז

קודם כל: הפרטיות - אם כל המשפחה רוצה להיות ביחד, כנראה זה לא סתם. מה אתם צריכים עשרות אנשים אחרים שמסתכלים עליכם, מרימים גבה על הבדיחות הפנימיות של המשפחה או בכלל לראות מה אתם אוכלים ומה קורה פה. שנית, וילות הבוטיק משלבים את נופי ארצנו המיוחדים, יחד עם אירוח ברמה של בית מלון בכל הבחינות: סוויטות מפוארות, אטרקציות לילדים ולמשפחה, וכמובן בריכה פרטית רק לכם.

היתרון המרכזי הוא בשמחה בשעות הערב שלא נגמרת אלא כולם מתפזרים לסוויטות בוילה כדי לקנח את השמחה גם בארוחת בוקר למחרת. כמובן שלאו דווקא, ופשוט אפשר להעביר את היום בכייף סביב הבריכה, בשיחות בסלון (ובינתיים מכינים את ארוחת הצהריים) ולהתענג על הנוף המרהיב שנשקף בצפון ארצנו.

כל מה שצריך לשמחה. כרמי אור הגנוז.

אז על מה מדובר? וילות הבוטיק של כרמי אור הגנוז הן שתי וילות גדולות ברמה מאד גבוהה במושב אור הגנוז, קרוב קרוב לציון הרשב"י. וילה שיראז "הקטנה" מתפרשת על משטח של 270 מ"ר עם 8 חדרים: 6 סוויטות מפנקות ועוד שני חדרי ילדים מרווחים. מתאים ל-30 איש. אם זה לא מספיק לכם, תכירו את וילה מרלו בגודל 350 מ"ר עם 7-10 חדרים הכוללים גם סוויטות מפוארות וחדרי ילדים.

אתם יכולים לסייר וירטואלית בוילות בעצמכם ולהתרשם: וילה מרלו לחצו כאן | וילה שיראז לחצו כאן

כל מה שאתם צריכים כבר שם, המטבח מאובזר לגמרי (תנורים, כיריים, בר מים, פלטות, מיחמים, מקרר, טוסטרים ועוד ועוד), סלון ענק, פינות ישיבה בחצר עם ערסלים ונדנדות, טרמפולינה ענקית, שולחן פינג פונג וסנוקר ועוד, וכמובן בריכה פרטית מקורה ומחוממת לשימושכם הפרטי בלבד.

מתכננים להשקיע ולקשט את המקום לפני? עכשיו במבצע גם בלונים איכותיים באיכות גבוהה שתהפוך את ההפתעה למושלמת אפילו יותר. אין כמו להפתיע את בעל השמחה בשלל בלונים במגוון צבעים במבצע מיוחד לאמצע השבוע בכרמי אור הגנוז. בינתיים על המקרן הענק שתקבלו בהטבה מפנקת תקרינו את הקליפ המושקע שהכנתם. דוגמאות לעיצוב בלונים איכותיים במבצע:

וילות הבוטיק בכרמי אור הגנוז מציעות גם שלל אטרקציות לילדים בחינם: אופניים משוכללים, טרמפולנית מים מדהימה ועוד. בנוסף, תמצאו גנים לילדים. במסוך ליישוב שודרג פארק הדייג והוא מהווה פעילות לכל המשפחה. אתם תמצאו גם בית כנסת מפואר שנבנה ביישוב. כמובן שאתם מרחק נסיעה קצרצר מהכנרת, הגולן, והחצר רק מחכה לעל-האש שלכם.

רק אל תשכחו להכין את המתנות מראש...

אתם יכולים לסייר וירטואלית בוילות בעצמכם ולהתרשם: וילה מרלו לחצו כאן | וילה שיראז לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר