"אין להם מקום בישראל"

נלחמים ב-BDS: דרעי וארדן אסרו את כניסת הדיפלומטים

קבוצת דיפלומטים מהפרלמנט האירופי ומצרפת שהתכוונה להגיע לישראל כדי לפגוש את ברגותי בכלאו תסורב בכניסתה לישראל, כך הודיע שר הפנים לאחר המלצת השר ארדן (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
השרים דרעי וארדן (צילום: אלכס קולומויסקי, ynet)

נלחמים ב-BDS: שר הפנים אריה דרעי הודיע היום (שני) כי יאמץ את המלצת השר לנושאים אסטרטגיים ולביטחון פנים, גלעד ארדן, ויסרב לאשר את כניסתם של חלק ממשלחת חברי פרלמנט אירופי וראשי ערים מצרפת המתוכננת לבקר בישראל וברשות הפלסטינית בשל כוונתם לבקר בכלא את בכיר פתח המחבל מרוואן ברגותי, המרצה עונש מאסר עולם, ובשל פעילותם לקדם את החרם נגד ישראל.

המשלחת, שכוללת 20 משתתפים ובהם חברי פרלמנט צרפתים, חברי פרלמנט אירופי וראשי ערים בצרפת, אמורה לבקר בישראל וברשות הפלסטינית בתאריכים 23-19 בנובמבר. המשלחת הודיעה כי מטרת הביקור הרשמית היא ביקור ברגותי בכלא הדרים, במסגרת תמיכתם בברגותי ובאסירים פלסטינים.

לאחר שבחן את המלצת השר ארדן ואת חומר הרקע בעניינם, הודיע כאמור דרעי כי כניסתם לישראל של חברי המשלחת תסורב עם נחיתתם. אי לכך הוצע כי חברי המשלחת יעודכנו בנושא מבעוד מועד ולא יטוסו כלל לישראל.

"אין זאת הפעם הראשונה שאני מונע כניסתם של פעילי חרמות נגד ישראל, אולם הפעם מדובר במשלחת בכירים אירופים המגיעים לפעול נגד ישראל והנושא מקבל נופך אחר", אמר דרעי. "לאחר שבחנתי את הרקע והנסיבות, החלטתי שאין למשלחת זאת מקום בישראל".

השר ארדן הוסיף: "לא נאפשר את כניסתם של אלה הקוראים לפגוע במדינת ישראל באופן אקטיבי ובמיוחד לאור בקשתם לפגוש ולחזק את רב המרצחים ברגותי ובכך לתמוך בטרור. מדובר בפוליטיקאים בכירים שתומכים באופן עקבי בחרם על ישראל ואף מקדמים אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר