מתיחה בשידור

"ביטן עצבני": חבר הכנסת מילא את מקומו של נתן זהבי

"מי יותר שמן, אתה או דודי אמסלם?" - במשך שעתיים ענה ח"כ ביטן לשאלות המאזינים, ואת השאלה הזו הוא שמע מגורם מפתיע, שלא זוהה תחילה. זהבי הודיע: מתנער מהמחליף, מקווה שבפעם הבאה לא יהיה זה "הצל" (ברנז'ה)

דוד ביטן. הפעם מול מיקרופון רדיופוני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

תכנית הרדיו "זהבי עצבני" קיבלה היום (שני) טוויסט מעניין, כשאת מקומו הקבוע של המגיש נתן זהבי תפס יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (הליכוד).

לכבודו אף שונה שם התכנית ל"ביטן עצבני", וכך במשך שעתיים שוחח הח"כ הצבעוני עם מאזינים והשיב לשאלותיהם.

התכנית, כצפוי, סיפקה רגעים מעניינים, כשבמהלכה התקשר מאזין ושאל את ביטן: "פעם אחת ולתמיד - מי יותר שמן, אתה או אמסלם? באמת אבל". ביטן לא התבלבל והשיב כי הוא השמן מבין השניים.

"אני אוהב את הלוק של עצמי", הוסיף ביטן בשידור. "אשתי בקשה ממני לעשות קיצור קיבה, אז שאלתי אותה אם היא רוצה להרוס לי את המוניטין".

באמצע השיחה, בה נפתח דוד ביטן קבל עם ועדה, הבהיר לפתע המתקשר האלמוני כי הוא לא אחר מחבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) עצמו - שמיהר להחמיא לביטן: "אני רוצה לומר למאזינים שאני מת עליך ושמדובר באיש נדיר עם לב ענק".

השדרן הלא מנוסה סיים את השיחה, ומיד לאחריה פנה להפקה בכעס ושאל: "אתם עושים לי תרגילים?".

השדרן הקבוע, נתן זהבי, פרסם פוסט בו ניער מעצמו כל קשר למינוי המפתיע. "התנצלות. אני לא אחראי לשיבוצו של דוד ביטן ברצועת השידור זהבי עצבני. בבקשה אל תציקו לי, יש לכם תלונות - תפנו אותן למנהל הרדיו. להקיא מגועל. מקווה שהמחליף הבא לא יהיה 'הצל'...", כתב בפייסבוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר