ח"כ ביטן לא ימשיך לשדר ברדיו ללא הפסקה

לאחר פניית הרשות השנייה לרדיו נמסר כי יו"ר הקואליציה לא ימשיך לשדר בתחנה למרות שעל פי התכנונים הוא היה אמור להמשיך לשדר בימים הקרובים במקומו של זהבי (אנשים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

'רדיו ללא הפסקה' הודיע כי יו"ר הקואליציה דוד ביטן הגיש את תוכניות הרדיו באופן חד פעמי בלבד, זאת בעקבות פניית הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

גורמים בתחנה מסרו ל-ynet כי "תחילה תוכנן שביטן יגיש את התוכניות גם בימים הקרובים, אך כעת נראה שהתמונה משתנה".

מוקדם יותר הורה היועץ המשפטי של הכנסת איל ינון לביטן שלא לשדר ברדיו אך הוא הודיע כי ישקול את העניין. על פי סעיף 46 לחוק הרשות השנייה, הגורמים המשודרים המפוקחים על ידי הרשות השנייה אינם רשאים לשדר שידורים שיש בהם תעמולה מפלגתית, למעט תעמולת בחירות. בעבר אף ננזף ח"כ זוהיר בהלול על ידי ועדת האתיקה של הכנסת, לאחר ששידר משחקי כדורגל ברדיו, כפי שעשה במשך שנים טרם בחירתו לכנסת. כמותו ננזפה גם חברת הכנסת קסניה סבטלובה ששימשה כפרשנית בטלוויזיה.

כזכור, תכנית הרדיו "זהבי עצבני" קיבלה היום (שני) טוויסט מעניין, כשאת מקומו הקבוע של המגיש נתן זהבי תפס יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (הליכוד). לכבודו אף שונה שם התכנית ל"ביטן עצבני", וכך במשך שעתיים שוחח הח"כ הצבעוני עם מאזינים והשיב לשאלותיהם.

התכנית, כצפוי, סיפקה רגעים מעניינים, כשבמהלכה התקשר מאזין ושאל את ביטן: "פעם אחת ולתמיד - מי יותר שמן, אתה או אמסלם? באמת אבל". ביטן לא התבלבל והשיב כי הוא השמן מבין השניים. "אני אוהב את הלוק של עצמי", הוסיף ביטן בשידור. "אשתי בקשה ממני לעשות קיצור קיבה, אז שאלתי אותה אם היא רוצה להרוס לי את המוניטין".

באמצע השיחה, בה נפתח דוד ביטן קבל עם ועדה, הבהיר לפתע המתקשר האלמוני כי הוא לא אחר מחבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) עצמו - שמיהר להחמיא לביטן: "אני רוצה לומר למאזינים שאני מת עליך ושמדובר באיש נדיר עם לב ענק". השדרן הלא מנוסה סיים את השיחה, ומיד לאחריה פנה להפקה בכעס ושאל: "אתם עושים לי תרגילים?".

השדרן הקבוע, נתן זהבי, פרסם פוסט בו ניער מעצמו כל קשר למינוי המפתיע. "התנצלות. אני לא אחראי לשיבוצו של דוד ביטן ברצועת השידור זהבי עצבני. בבקשה אל תציקו לי, יש לכם תלונות - תפנו אותן למנהל הרדיו. להקיא מגועל. מקווה שהמחליף הבא לא יהיה 'הצל'...", כתב בפייסבוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר