"הצהרה משמעותית"

ההודעה המסתורית של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ

נשיא ארצות הברית צייץ בטוויטר, בעת שהוא שב ממסע מדיני ארוך באסיה, כי כשיחזור לוושינגטון יתן הצהרה משמעותית. בורסת הניחושים פורחת: מצפון קוריאה ועד הישג כלכלי (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנשיא טראמפ (צילום: shutterstock)

"אתן הצהרה משמעותית מהבית הלבן עם שובי לוושינגטון - זמן ותאריך ייקבעו בהמשך", כך צייץ הבוקר (שלישי) נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

את ההודעה המסתורית הזו, כשהוא לא מפרט באיזה ענין צפויה להיות ההכרזה, פרסם טראמפ בעת שהוא עושה את דרכו בחזרה לארה"ב, בתום מסע בן 11 ימים במדינות באסיה.

נכדתו היהודיה של טראמפ שרה במנדרינית לפני נשיא סין, בעת ביקורו שם השבוע (צילום: מתוך יוטיוב)

אחת ההערכות הן, כך לפחות לפי רשת CBS האמריקנית, היא ש"ההודעה המשמעותית" של טראמפ תיסוב אודות המתיחות הצבאית הקיימת זה מספר חודשים בין ארה"ב לצפון קוריאה.

כזכור, לאחר חילופי האיומים הבוטים בין שתי המעצמות, עברו שני השליטים לסגנון אישי ירוד, ספק ציני, כשבתגובה לכינוי "זקן מטורלל" אותו הדביק קים ג'ונג און לטראמפ, צייץ שלשום האחרון: "מדוע קים מעליב אותי וקורא לי זקן? אני מעולם לא כיניתי אותו נמוך ושמן. אני מנסה נורא להיות חבר שלו, אולי זה יקרה ביום מן הימים".

השערה נוספת שהועלתה ב"בורסת" הפרשנויות שצוברת תאוצה באשר לציוצו של הנשיא, היא שתוכנה יעסוק בהתקדמות מסחרית אסטרטגית כלשהי שהוא השיג במסעו המדיני האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר