הישג לשרה נתניהו

בית הדין: להשמיט את הכינויים המעליבים מהתביעה של שירה רבן

רעיית ראש הממשלה יכולה לחייך: נשיא בית הדין האזורי שלח היום את העובדת החרדית שירה רבן ופרקליטיה, שתבעו את שרה נתניהו על העסקה פוגענית, לעשות שיעורי בית (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שירה רבן (צילום: מתוך חדשות 2)

נשיא בית הדין האזורי לעבודה בירושלים השופט אייל אברהמי הורה היום (שלישי) לפרקליטיה של שירה רבן, העובדת החרדית שהועסקה בעבר במעון ראש הממשלה ותובעת את שרה נתניהו, להשמיט את "הכינויים המעליבים" שבכתב התביעה.

השופט אף הדגיש, כי לא ברור לו אם התובעת מחשיבה את רעיית ראש הממשלה כמי שהייתה המעסיקה שלה. בשל כל אלו, הנשיא דורש משירה רבן ופרקליטיה, להגיש תוך שלושה שבועות כתב תביעה מתוקן.

כזכור, רבן תובעת פיצויים בסך 225 אלף שקל בגין יחס פוגעני שספגה לטענתה בתקופה שבה עבדה במעון, בשל התנהגותה של שרה נתניהו. כבר בשבוע שעבר מתח השופט ביקורת קשה על המונח החוזר ונשנה בכתב התביעה בו מכונה רבן "שפחה", לגבי תקופת העסקתה במעון ראש הממשלה.

שירה רבן מדברת: "שרה נתניהו השתוללה ופחדתי שהיא תרביץ לי" (צילום: מתוך חדשות 2)

בראיון שהעניקה הצעירה החרדית לחדשות 2, היא פרצה בבכי כשסיפרה שנתניהו כינתה אותה "גוש של כלום", ואף תיארה: "יום אחרי יום כיפור היה היום האחרון שלי בעבודה. היה לה מטען על זה שלא הגענו אליה לעבוד בערב יום כיפור. היום התחיל בצורה לא טובה, מבחינתה, בצעקות: 'שירההה, יאללה יאללה תגידי בבית שלך', ככה צווחה ובאיזשהו שלב היא התחילה להתקרב".

"לא עזבתי, אני ברחתי. ברחתי כל עוד נפשי בי. אני לא יודעת מה היה קורה אם הייתי נשארת שם עוד שנייה. לא עוד דקה, עוד שנייה. היא רצה לכיווננו, משתוללת עם הידיים, משתוללת עם הגוף, מאיימת, צווחת, מושכת שערות, נושכת את השפתיים ואומרת: 'מה שאני אעשה, מה שאני אעשה'. עם הידיים ככה באוויר כול הזמן ככה עם האצבעות. כל הזמן הפחד של מי שעומד מולה 'וואי וואי. רק שלא תרביץ לי'. לוקחים צעדים אחורה ומתרחקים", הוסיפה שירה רבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר