"נראה כמו נצח"

השוטר פרץ לבית וחילץ את הילדים שנשרפו

רס"ל אושרי ממן, הגיע ראשון לבית שנשרף בבית חנינא, אל מול זעקות האם כי ילדיה לכודים בין הלהבות, הוא פרץ פנימה, סרק את הבית וחילץ את הילדים במצב קשה (חדשות, בארץ)

רס"ל אושרי ממן שחילץ את הילדים (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הצהריים (שלישי) הוקפצו כוחות משטרה לדירה בבית חנינא בעקבות דיווח על שריפה. צוות שוטרי סיור שהגיע ראשון הבחין כי הדירה נעולה והאם שעמדה מחוץ לדירה זעקה בבכי שילדיה הקטנים בדירה.

השוטרים פרצו את הדלת ויחד עם אחד השכנים נכנסו לדירה אפופת העשן והחלו לבצע סריקות לאיתור הילדים.

כעבור מספר דקות איתר השוטר את הילדים, נשא אותם בידיו והוציא אחד אחרי השני מתוך הדירה הבוערת וזאת תוך דקות ספורות. במקביל לוחמי האש פעלו לכיבוי השריפה ומד"א פינו את הילדים במצב קשה לבית החולים.

רס"ל אושרי ממן, השוטר שהגיע ראשון לדירה וחילץ את שני הילדים, שחזר: "היינו הצוות הראשון שהגיע לדירה. מהאמא הבנו שילדיה הקטנים בדירה. לא היססנו, פרצנו את הדלת ויחד עם אחד השכנים ביצענו סריקות בדירה אפופת העשן, איתרנו את הילדים וחילצתי אותם אחד אחרי השני כשהם על הידיים שלי והם במצב קשה".

"הדקות הארוכות בהן סרקנו את הדירה החשוכה אפופת העשן לאיתור הילדים נראים כמו נצח", מספר השוטר, "לא הסכמתי לעזוב הדירה עד שמצאתי את הילדים הקטנים כשהם במצב קשה".

מבית החולים 'הדסה' נמסר כי "אל חדר המיון פונו תוך כדי פעולות החייאה שני ילדים בני 4 ו-5, אשר נפגעו במהלך שריפה בבית חנינא. שניהם במצב אנוש, מונשמים ומורדמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר