אסון התחשמלות הכלה

האלמן מדבר: "לא להתקמצן על חיי אדם" • צפו

דני ברדיצ'בסקי, שאיבד לפני 4 חודשים את אשתו שני לאחר שהתחשמלה, מתאר כעת: "ראיתי אותה מוטלת על המקלחון", וטוען: "מצב החשמל בבית שלי היה פצצת זמן מתקתקת" כי בעל הבית התקמצן • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך "5 עם רפי רשף", ערוץ 10)

דני ברדיצ'בסקי, שאיבד את אשתו שני מהתחשמלות שאירעה לפני 4 חודשים ביום ה"שבע ברכות" האחרון שלהם, מדבר לראשונה למצלמות ומתאר את תחושותיו ומסקנותיו מהטרגדיה הנוראה.

כזכור, הזוג היה בדירתם בטירת הכרמל והתכונן לסעודה השמחה, וכשדני חזר מתפילת ערבית, מצא את אשתו שני מוטלת במקלחת כשהיא ללא רוח חיים, לאחר שהתחשמלה במקום.

בראיון לרפי רשף בערוץ 10 תיאר האלמן הכאוב: "הכרנו בשידוך, שני הייתה האישה הכי מדהימה בעולם. החתונה הייתה מעבר לציפיות, הייתה שמחה מדהימה ואלה היו הימים המאושרים בחיי. טיילנו בבוקר בקברו של רבי שמעון בר יוחאי שבהר מירון. כשחזרנו שני נכנסה להתקלח ואני הייתי מחוץ לבית".

שני ברדיצ'בסקי-לוי ע"ה (צילום: מתוך פייסבוק - 'בטר המרכז לבניה ועיצוב')

כשדני שב לביתו לאחר התפילה, הוא גילה כי הבית נעול מבפנים ושאינו יכול להיכנס אליו. בשל כך, הוא עלה לגג, שבר את החלון ונכנס: "ראיתי את אשתי מוטלת על המקלחון. התקשרתי למד"א ועשיי לה החייאה עד שהם הגיעו. אחרי כמה דקות הגיע צוות הצלה ויצאתי מהבית", הוא מתאר.

הסיבה בגינה הוא החליט לדבר, היא טענתו כי האסון נגרם בגלל שהבית נותק מאמצעי הארקה: "בעל הבית הפנה אותי לאדם שלדעתי לא היה באמת חשמלאי, והוא ניתק את ההגנה על הבית. לצערי לא הבנתי מה המשמעות של בית ללא הארקה. הבית שלי היה פצצת זמן מתקתקת והמסר שלי לבעלי בתים הוא לא להתקמצן על חיי אדם, כי זה הדבר הכי חשוב בעולם", סיים דני בכאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר