כף הקסם

הטריק שכבש את הרשת: כך תשמרו על המלפפונים - טריים

לא משנה אם יש לכם מקרר חדש או ישן, אם תשאירו בו מלפפונים יותר מכמה ימים - הם ישנו צבע ומראה וכמובן גם טעם. הטריק הזה ישמור על הטריות גם לשבועיים (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

הסתובבתם בסופר והמלפפונים כל כך ירוקים עד שקניתם הרבה מעבר למה שתצטרכו בימים הקרובים? המראה שלהם, בעוד כמה ימים בתחתית המקרר כשהם מתכווצים לתוך עצמם, כבר רץ לכם בראש, כל כך מאכזב ועצוב לזרוק אוכל לפח. אך אל דאגה, בדיוק בשביל זה פרסמה אישה אלמונית ברשת את פטנט הקסם שיעזור למלפפונים שלכם להיות ירוקים וחזקים יותר משבוע במקרר, ויש שאומרים אפילו שבועיים.

הפטנט הקל באופן מטריד הוא לשים את המלפפונים במקרר בשקית סגורה עם כף או כפית מתכת.

הטריק הזה עובד בצורה כל כך קלה ויעילה, וזמן קצר לאחר הפרסום הוא זכה לחשיפה ולוויראליות רבה ברשת.

לתופעה המעניינת ישנם כמה הסברים, אך אף אחד מהם לא מאומת.

הסבר אחד גורס שמאחר והכף עשויה כסף, יוני הכסף נודדים ומחסלים את החיידקים.

הסבר אחר שולל את ההסבר הראשון וטוען שהכף עשויה מפלדת אל חלד ולא מכסף, ומקשר את זה ללחות שמתעבה על הכף. מאחר שירקות בכלליות, ומלפפונים בפרט, רגישים ללחות, בזכות הכף שמעבה את הלחות עליה, המלפפונים נשארים יבשים וכך נשארים טריים לאורך זמן.

אבל עם פטנט שעובד בצורה כל כך מפתיעה אתם לא באמת צריכים הסברים.

הרשת קיבלה את הפטנט בהתרגשות וגולשים רבים השאירו ברכות לממציאת הפטנט ששמה לא נודע. גולשת אחת כתבה: "אם את קוראת את השורות הללו, או שאת אגדה אורבנית, הברכות מחכות לך ברשת: שתמיד תשתי את הקפה שלך חם, שתצליחי לקרוא את הספר שאת אוהבת בשקט, שהילדים שלך יכינו כריכים לבית הספר בעצמם, שלא תיתקעי בפקקים", ועוד ברכות חמות בסגנון.

בין התגובות הנלהבות העלו מספר גולשים את שאלת הבטיחות הבריאותית האם זה לא מסוכן שהכף תפריש על הירק הטרי חומרים מסוכנים? אך אנחנו כאן כדי להרגיע ולעודד את ניסוי הטריק: "לא צריכה להיות סכנה מכף במקרר כמו שאין סכנה שפחית שימורים תהיה במקרר. צריך כמובן לבדוק שהכף אינה חלודה, אך גם מחלודה לא מתים".

ישנם גולשים שניסו את פטנט כף הקסם גם עם קישואים, חסה וירקות ירוקים אחרים. מומלץ לנסות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר