"אין לנו מושג לאיפה לקחו אותם"

דרמה בפרשה שהסעירה את המגזר החרדי: 'הילדים נעלמו'

התפתחות באחת הפרשיות הרגישות שהסעירו את הציבור החרדי בשנים האחרונות: הילדים נעלמו - ובית הדין הגדול הוציא צו מיוחד להחזרתם לאב. בעלה הנוכחי של האם: הכל בסדר (חדשות, בארץ)

ישי כהן וישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

איפה הילדים? דרמה של ממש נרשמה בימים האחרונים בפרשה שהעסיקה את הציבור החרדי בשנים האחרונות, המשלבת היעלמות של ילדים הנמצאים במרכזו של סכסוך גירושין, טענות ל"חטיפה" לכאורה, וצו מיוחד של בית הדין הרבני.

על פי טענות אבי הילדים - שהמחלוקת סביב המשמורת עליהם הייתה אחת הסיבות להתפוצצות הפרשה - האם הגיעה לפני מספר ימים לגן שבו לומדים ילדיה מנישואים קודמים וביקשה לפגוש אותם כדי להראות להם את בנה החדש.

בשלב זה, כך נטען, אפשרו הגננות לאם לפגוש את ילדיה, אולם לאחר מספר דקות "הבחינו כי הם נעלמו יחד עם אמם". לטענת אחד מקרובי המשפחה, מאז המקרה, לא נמצאו עקבותיהם של האם, בעלה הנוכחי והילדים.

ל"כיכר השבת" נודע כי אבי הילדים אף הגיש תלונה במשטרה, כשהוא מביע "חשש הולך וגובר לגורל הילדים". לטענת גורם המעורה בפרשה: "אין לנו מושג לאיפה לקחו אותם ומי מחזיק בהם כעת. האם ובעלה הנוכחי לא עונים לטלפונים והערפל גדול".

למרות טענות אבי הילדים כי לא הצליח בימים האחרונים להשיג את האם ובעלה הנוכחי, "כיכר השבת" הצליח ליצור עמו קשר טלפוני, וזה הכחיש במהלך השיחה את הטענות. "הכל בסדר גמור, הייתה איזו החלפה במשמורת וכולם יודעים את זה - בית הדין והעובדת הסוציאלית. הכל בסדר".

יצויין, כי דיין בבית הדין הרבני הגדול הוציא לפני כשנתיים צו איסור פרסום על חלק מפרטי הפרשה בכדי למנוע פגיעה בילדים. השבוע, בעקבות היעלמות הילדים, הוציא בית הדין הגדול צו נוסף, המבקש מהאם להשיב את הילדים, זאת לאחר שהאב ביקש מבית הדין לערב את המשטרה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר