התביעה נגד שרה

דו"ח שעות העבודה חושף: כמה שעות באמת עבדה שירה רבן במעון רה"מ?

בתביעה שהגישה שירה רבן, לשעבר העובדת החרדית במעון רה"מ, היא טוענת כי הועסקה מדי יום במשך עשר שעות - ללא הפסקה. אלא שדו"ח שעות העבודה שלה חושף תמונה אחרת (חדשות)

שרה נתניהו לצד שירה רבן (צילומים: אוליביה פיטוסי וחברת החדשות)

בתביעה שהגישה שירה רבן, לשעבר העובדת החרדית במעון רה"מ, היא טוענת כי הועסקה מדי יום במשך עשר שעות - ללא הפסקה. אלא שדו"ח שעות העבודה שלה, שנחשף הערב (שלישי) בחברת החדשות מעלה תמונה שונה.

על פי דו"ח השעות של רבן, במהלך חודש ספטמבר, היא עבדה שלושה ימים בלבד במשך כ-9 שעות ביום. בשאר הימים, עבדה רבן בבית ראש הממשלה במשך כחמש שעות בממוצע לכל יום. בסך הכל, על פי הדו"ח, עבדה רבן כ-103 שעות במהלך 19 ימי עבודה.

מטעמה של שירה רבן נמסר בתגובה לחברת החדשות: "כשמתעללים בך ומתעמרים בך כל רגע הופך לנצח".

כזכור, עו"ד יוסי כהן, שמייצג את שרה נתניהו בהליך, דרש למחוק מהתביעה ביטויים שנועדו "להכפיש" לכאורה את נתניהו. מוקדם יותר היום, הורה בית הדין לעבודה לעורכי דינה של רבן לתקן בתוך שלושה שבועות את כתב התביעה נגד שרה נתניהו, ולהסיר ממנו תיאורים שאינם נדרשים לתהליך.

שירה רבן בראיון (מתוך שידורי חברת החדשות)

בנוגע לבקשת עו"ד כהן למחוק את שמה של הגב' נתניהו מהתביעה, קבע בית הדין לעבודה כי לאחר הגשת התביעה המתוקנת הוא יוכל לדון בבקשה שכזו. במקביל, בית הדין דחה בקשה להטיל צו איסור פרסום על חלק מפרטי כתב התביעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר