אליה גבאי בסינגל הבכורה - "בין השורות"

הזמר והיוצר אליה גבאי בסינגל בכורה מתוך האלבום החדש שיצא בחודשים הקרובים. גבאי כתב והלחין בעיבודו והפקתו המוזיקלית של המעבד המוכשר שמוליק דניאל (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אליה גבאי, זמר-יוצר צעיר, אחד מסולני התזמורת האנדלוסית "אלמוגרביה" וסומן ככישרון גדול בשירה מגיל צעיר. במקביל ללימודיו בבית הספר ולנגינתו על כלי נגינה רבים, פיתח את שירתו בסגנון האנדלוסי המודרני והיה שותף לפרויקטים מוסיקליים רבים ולהפקות רבות עם זמרים בישראל ובעולם.

גבאי, בן 25, במקור ממעלות, שירת בלהקת הרבנות הצבאית לצד זמרים מוערכים כמו ישי ריבו ואיציק דדיה ולצד החזן הצבאי הראשי שי אברמסון.

אלבום הבכורה הופק בשנתיים האחרונות על ידי שמוליק דניאל (עמיר בניון, דודו טסה, דוד ד'אור,שולי רנד, קובי אפללו ועוד רבים), כל שירי האלבום נכתבו והולחנו על ידי אליה, מלבד שיר אחד אשר נכתב והולחן עם המוזיקאי המוערך יהודה מסס, באלבום ניגן אליה על פסנתר ותופים לצד מוסיקאים רבים בהם: אלדד ציטרין, רוני עברין, איתמר דוארי, יועד ניר, אמיר שאחסר, אנסמבל מיתר – בניצוח זיוקוזוקארו ועוד.

אלבום הבכורה של אליה מושפע מאד מדרכו המוסיקלית לאורך שנותיו הצעירות, נגיעת מוסיקת העולם ואווירת הסול והאתני מורגשת בגוון שירתו ובלחניו, התוצאה – אלבום נשמה מסקרן, אשר ישוחרר בחודשים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר