חמושים באקדח

אישום: הזמינו פיצה וניסו לשדוד את השליח

הנאשמים הזמינו פיצה והמתינו לשליח כשהם חמושים באקדח. לאחר שהתנגד לשוד הם היכו אותו קשות ונמלטו מהמקום ללא הכסף - לאחר התערבות עוברי אורח (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בתום חקירה של משטרת ישראל, הוגש השבוע כתב אישום כנגד שני חשודים בני 22 ו-23 מגדרה, בגין ניסיון שוד של שליח פיצה בגדרה.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, בסוף החודש שעבר, על שני חשודים שניסו לשדוד באיומי אקדח שליח פיצה בגדרה, תקפו אותו באלימות, ולאחר שלא הצליחו לשדוד את תיק הכסף שלו נמלטו מהמקום.

מכתב האישום עולה כי הנאשמים התקשרו לסניף פיצה בגדרה והזמינו משלוח פיצה, לאחר מכן, המתינו הנאשמים לשליח בשביל חשוך המוביל ליעד אותו מסרו בזמן ביצוע ההזמנה, וכשהבחינו בשליח מגיע על האופנוע, קראו לו ואיימו לעברו באקדח כשהם רעולי פנים ואמרו לו כי מדובר בשוד.

עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר שאיימו הנאשמים על שליח הפיצה באקדח, הניף השליח את ידו והסיט את האקדח, כתוצאה מכך התנפלו עליו הנאשמים, הפילו אותו מהאופנוע, הכו בו בראשו ובגופו בבעיטות ואגרופים, תוך שזרקו עליו גם אבנים וניסו למשוך ממנו בכוח את הפאוץ' עם הכסף. עובר אורח שהבחין בהם, צעק לעברם "משטרה" והניס את הנאשמים מהמקום.

פעילות חקירתית ומודיעינית של משטרת ישראל, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ואיסוף ממצאים מהזירה, הביאה לאיתורם של החשודים ולמעצרם אשר הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ.

בסיומה של החקירה, כאמור, הגישה השבוע פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום ,ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים, בגין קשירת קשר לפשע וניסיון לשוד בצוותא בנסיבות מחמירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר