הוא חוזר

נוקיה משיקה ארבעה סמארטפונים חדשים

החברה שייצרה עבורנו את המכשירים שנחשבו בעבר לטובים ביותר, הודיעה כי תשיק בקרוב 4 מכשירים חכמים • המכשירים יגיעו לארץ והחברה מבטיחה מחיר הוגן • דבר אחד בטוח, הפעם יהיה קשה יותר למלא את המסך בסנייק (סלולר)

(צילום: שאטרסטוק)

הם זכו לתהילת עולם, ורוב השיחות בעולם נעשו דרך המכשירים שלהם. הם היוו סמל לחדשנות טכנולוגית וביצרו את מעמדם כחברת הפלאפונים המובילה בעולם, עד ש… עד שהעולם השתנה לחלוטין, ודברים שהיו נראים בלתי הגיוניים הפכו לדבר ברור מאליו.

סטיב ג'ובס שעמד בראש חברת אפל פשוט פרץ כל מחסום וניפץ כל תקרה כשבישר על לידתו של האייפון הראשון שסלל את הדרך למכשירים חכמים מכל הסוגים שהשאירו לנוקיה להתעסק בעברה המפואר ולהסתכל מהצד על מלכי השכונה החדשים.

אך כעת לאחר מספר גלגולים של החברה הותיקה היא מוחזקת בידיה של חברת HMD הפינית שהכריזה על השקת ארבעה דגמים של סמארטפונים מבית היוצר של נוקיה שיגיעו ממש בקרוב אלינו.

על פי הודעת נוקיה, הדגם הפשוט ביותר, שמצויד במעבד מדגם MT6737 של חברת מדיהטק. המסך במכשיר הוא בגודל של 5 אינץ' וברזולוציית HD עם ציפוי הגנה מסוג גורילה גלאס. מערך הזיכרון במכשיר כולל 16GB של זיכרון אחסון לצד 2GB של זיכרון RAM. המצלמה היא ברזולוציה של 8 מגה פיקסל עם פלאש לד, והמצלמה הקדמית גם היא באותה רזולוציה. הסוללה היא בקיבולת של 2630mAh ומערכת ההפעלה היא בגרסת אנדרואיד 7.0. המכשיר יגיע בצבעים שחור ולבן ומחירו יחל ב-699 שקלים.

נוקיה 3 (צילום: נוקיה)

הנוקיה 5 העשוי מיחידת אלומיניום אחת, מצויד במעבד מדגם סנאפדרגון 430 של חברת קוואלום. מערך הזיכרון כולל 16GB של אחסון לצד 2GB של RAM והמסך במכשיר הוא בגודל של 5.2 ברזולוצית HD. המצלמה הראשית היא ברזולוציה של 13 מגה פיקסל והמצלמה הקדמית ברזולוציה של 8 מגה פיקסל. הסוללה במכשיר היא בקיבולת של 3000mAh והמכשיר יגיע בצבעים שחור וכסוף. מחירו יחל ב-999 שקלים.

נוקיה 5 (צילום: נוקיה)

הנוקיה 6 מגיע עם אותו מעבד כמו בדגם ה-5, ומערך הזיכרון שלו כולל 32GB של זיכרון אחסון לצד 3GB של זיכרון RAM. המסך במכשיר הוא בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציית FHD, עם ציפוי מסוג גורילה גלאס. המצלמה הראשית היא ברזולוציה של 16 מגה פיקסל ואילו המצלמה הקדמית היא ברזולוציה של 8 מגה פיקסל. הסוללה במכשיר היא בקיבולת של 3000mAh, והמכשיר מצויד בשני רמקולים ובטכנולוגיית Dolby Atmos. המכשיר יגיע בצבע שחור ומחירו יחל ב-1,199 שקלים.

נוקיה 6 (צילום: נוקיה)

מכשיר הדגל של החברה "הנוקיה 9" עדיין לא בדרך אלינו , אך את הנוקיה 8 תוכלו למצוא לבנתיים, המכשיר מצויד במעבד החזק ביותר כיום של חברת קוואלקום, מדגם סנאפדרגון 835, לצד מערך זיכרון הכולל 64GB של אחסון ו-4GB של RAM. המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5.3 אינץ' ברזולוציית 2K עם ציפוי הגנה מסוג גורילה גלאס 5. למכשיר יש מצלמה ראשית בעלת שתי עדשות ברזולוציה של 13 מגה פיקסל, אחת צבעונית ואחת בגווני מונוכרום מבית היוצר של קארל צייס והמצלמה הקדמית היא ברזולוציה של 13 מגה פיקסל. הסוללה היא בקיבולת של 3090mAh והמכשיר מגיע בצבע כחול מבריק. מחירו יחל ב-1,999 שקלים.

נוקיטה 8 (צילום:נוקיה)

מנכ"ל יורוקום, מוטי ארבל: "זהו יום חשוב לחברת יורוקום ובשורה משמחת עבור אוהבי מכשירי הסלולר של נוקיה, שנחשב לאחד ממותגי הסלולר המוכרים ביותר בעולם. בסוף שנות ה-90 ועד שנת 2012 היה המותג נוקיה מוביל שוק בעולם ובישראל בשיאו תפס כ-60% מנתח שוק הסלולר. אני צופה שחברת HMD GLOBAL תוביל את המותג לחדשנות ואיכות חסרת פשרות. בכוונתנו להשיק מגוון דגמים המותאמים לכל רמות המשתמשים ולספק מענה לצרכן הישראלי המחפש איכות גבוהה במחירים משתלמים".

אתם רואים את עצמכם מתרגלים בחזרה לבקש את הנוקיה מחבר?

נוסטלגיה. (צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר