למרות התרעות השופט

עו"ד של רבן החליטו לא לוותר על ה'שפחה'

עורכי הדין של התובעת החרדית נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, החליטו שלא למחוק מכתב התביעה את המילה 'שפחה', זאת למרות הדרישה המפורשת של בית הדין (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך חדשות 2)

פרקליטיה של שירה רבן, העובדת החרדית במעון ראש הממשלה שתבעה את שרה נתניהו בגין העסקה פוגענית, הגישו אמש (ג') לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים כתב תביעה מתוקן - זאת בהתאם להוראת השופט אייל אברהמי, שדרש להסיר חלקים ממנו אך הם החליטו להתעלם מחלק גדול מההערות של השופט.

רוב התיקונים בכתב התביעה החדש מינוריים בלבד כך למשל, המילה "שפחה" אליה התייחס השופט לא הוסרה, זאת על אף שבית הדין נזף בעורכי דינה על הביטוי "שאינו רלוונטי לצורך ההליך המשפטי".

לטענתו של עורך הדין אורן גרוס, שהגיש את התביעה הוא החליט שלא לוותר על המילה הזו, "אם המילה שפחה בזויה, צריך לשכתב את התנ"ך", הסביר ל-ynet. המשמעות העיקרית היא שככל הנראה עורכי הדין של רבן החליטו לוותר על סיכויה של רבן לקבל את הפיצויים על ידי התאמת כתב התביעה לדרישות בית הדין וזאת במטרה לקבל את הסיקור התקשורתי שיבוא על חשבונה של הלקוחה שלהם.

ממשרד עורכי הדין של נעמי לנדאו נמסר אתמול: "החלטת כבוד הנשיא אברהמי היא החלטה מקובלת בהליכי קדם משפט שמטרתה לתחום ולייעל את מסגרת הדיון. כל ניסיון להוציא דברים מהקשרם מעיד על תדרוך שגוי ומטעה של גורמים מטעם. למען הסר ספק, דחה כבוד הנשיא את הבקשה של בא כוח הגברת נתניהו לאיסור פרסום ההליך והעדויות הקשות הצפויות בו. יתרה מזאת, השופט דחה בקשה נוספת של הגברת נתניהו למחוק אותה מהתביעה נכון למתן החלטה זו. עמדת המדינה כי על הגברת נתניהו להיות נתבעת בהליך מדברת בעד עצמה".

כמו כן התריעו עורכי דינה של רבן מההסתה הגוברת נגדה: "עו"ד לנדאו ועו"ד גרוס מביעים תרעומת וחשש מתוצאות ההסתה והבריונות כנגד התובעת ובאי כוחה וחשש זה הובא בפני הגורמים הבכירים במשטרת ישראל. חמור בעיננו שמופצת תמונת תעודת הזהות של התובעת ואנו תמהים על הדרך שבה נעשו הדברים ומי עשה שימוש במאגרי המידע הממשלתיים למטרות הסתה נטו. לא יעזרו כל הניסיונות להטות את הדיון מהנושא העיקרי והוא ההתעמרות התעסוקתית הקשה של הגברת נתניהו, המוחלפת בבריונות מקורביה כלפי התובעת גם לאחר סיום יחסי העבודה".

כזכור, אמש דווח בחדשות 2 כי על אף שרבן טענה בכתב התביעה כי עבדה 10 שעות ברציפות ביממה במעון, דו"ח שעות העבודה שלה הראה כי עבדה כמחצית מהזמן בלבד, כ-5 שעות בממוצע מה ששומט את הקרקע תחת חלק גדול מהטענות נגדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר