ספגו מכות מאביהם

שוטרים קנו נעליים לילדים פלסטינים בוכים

הלב היהודי: "תודה רבה לכם. ידעתי שכאן יסייעו לנו ונרגיש בטוחים", כך אמרה היום אישה פלסטינית שהגיעה עם ילדיה למעבר קלנדיה, כשהם חבולים ורועדים מקור (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפלסטינים המסכנים (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הערב הבחינו שוטרים הפועלים במעבר קלנדיה באישה שהגיעה עם שלוש ילדיה, שביקשו להיכנס לירושלים, וכי הם אינם לובשים בגדים חמים ואף נועלים סנדלים או נעלי בית.

השוטרים ניגשו לאם ושאלו אם תרצה לשבת לנוח ולשתות, לפני שממשיכה בדרכה. האם נעתרה לשוטרים - שהביאו אותם למשרדיהם במקום, שם נתנו להם אוכל, שתיה ובגדים חמים.

אחד השוטרים שראה את הילדים הולכים בנעליים מרופטות, אף אסף סכום כסף מחבריו ליחידה ורכש להם נעליים מאחד הדוכנים בסמוך למעבר.

האם שהתרגשה ממעשה השוטרים סיפרה להם בבכי כי בעלה מכה אותה ואת ילדיהם. יצויין, כי במקביל לסיוע לאם ולילדים הבוכים, עירבו שוטרי המעבר את תחנת המשטרה במקום בו הם מתגוררים ועדכנו אותם באירוע.

אז זה הסתיים אחרת: פלסטיני ביקש עזרה - ושלף סכין (צילום ארכיון: מצלמות אבטחה / ynet)

רגע לפני שהמשפחה הפלסטינית הלכה לדרכה, נתנו השוטרים לילדים שקיות עם דברי מתיקה ושתיה, והאם הודתה להם ואמרה שזה אחד מהרגעים הבודדים בהם חשה בטוחה וראתה חיוך על פני ילדיה.

"נוסף על תפקידנו לשמור על בטחון וסדר ציבורי , אנו רואים חובה גדולה לסייע ולו במעט למשפחה שזיהינו את מצוקתה", הסבירו לאחר מכן שוטרי יחידת המעברים המוצבים במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר