למרות השמועות

הרמטכ"ל הודיע לווינטר: לא תהיה מזכיר צבאי

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט הודיע לתא"ל עופר וינטר כי לא ימונה למזכיר הצבאי של ראש הממשלה - כך על פי דיווח הבוקר ב"ישראל היום". לא ברור מי ימונה לתפקיד (חדשות)

עופר וינטר, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט הודיע לתא"ל עופר וינטר כי לא ימונה למזכיר הצבאי של ראש הממשלה - כך על פי הדיווח הבוקר (חמישי) ב"ישראל היום".

שמו של וינטר אמנם לא נכלל ברשימת המועמדים שהועברה לנתניהו לפני מספר חודשים, אולם היא קיווה לקבל את המינוי במקום תא"ל אליעזר טולדנו. מי שכן הופיעו ברשימה, הם מפקד אוגדת עזה תא"ל יהודה פוקס; מפקד עוצבת הבשן תא"ל יניב עשור ומפקד עוצבת האש תא"ל אורי גורדין.

על פי הדיווח, נתניהו כבר ריאיין את שלושת המועמדים, אולם עד כה לא הכריע במי יבחר לתפקיד. במקביל, נתניהו גם לא הודיע לרמטכ"ל כי בכוונתו לפגוש מועמדים נוספים - מה שגרם לשמועות כי נתניהו מעוניין למנות את וינטר, מי שזכה להד תקשורתי במהלך מבצע צוק איתן כמפקד חטיבת גבעתי.

על רקע הפרסומים, וינטר פנה לאייזנקוט בניסיון לברר אם אכן הוא המועמד לתפקיד. על פי הדיווח, איזנקוט הודיע לוינטר בצורה מפורשת שהוא אינו מועמד וכי הוא מתוכנן להמשיך בתפקידו הנוכחי כראש מטה פיקוד המרכז.

מדובר בתפקיד מקצועי שמשלב גם משרת אמון מובהקת. המזכיר הצבאי אחראי לקשר בין רה"מ, צה"ל, המוסד, השב"כ והוועדה לאנרגיה אטומית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר