למבורגיני למכירה

קיבל למבורגיני במתנה וממשיך לנסוע בפורד פוקוס

חברת הרכב האיטלקית ייצרה בעבורו כלי רכב יוקרתי והעניקה לו אותה במתנה, הוא מצידו שיפר את המתנה והעלךה את המחיר וכעת הוא מתכוון למכור אותה למרבה במחיר, וכמה עלה האייפד שמכר?

למבורגיני הוריקן (צילום: למבורגיני)

למבורגיני הוא רכב החלומות של כל חובב רכבים מתחיל. תג המחיר של הרכב בגרסתו הפשוטה ביותר מתחיל ב200,000 דולר, כשכל שדרוג ולו הקטן ביותר מקפיץ את המחיר בעשרות אלפי דולרים נוספים. מי לא היה רוצה לקום בבוקר ולגלות שהחברה האיטלקית החליטה לפנק אותו בכלי רכב שיוצר במיוחד בשבילו, ועוצב רק לכבודו?

האפיפיור פרנציסקוס, זכה לקבל ישירות למעונו למבורגיני הוריקן בעיצוב אישי וממהדורה מוגבלת, במתנה. כמובן שהלמבורגיני שקיבל האפיפיור כבר שווה הרבה יותר. אבל זה לא הפרט המעניין בכל הסיפור הזה.

האפיפיור, שקיבל את המתנה החליט למכור אותה במכירה פומבית, ולהשתמש בכסף למטרות צדקה. ההכנסות מהמכירה יושקעו, בין היתר, בשיקום בתים בעיראק, פיתוח מוקדים באפריקה ועזרה לאוכלוסיות החלשות שם.

פרויקטים אלו דורשים הרבה יותר כסף משווי הרכב, לשם כך חתם האפיפיור את שמו על הרכב, דבר שמיד העלה את שווי הלמבורגיני בעוד כמה מאות אלפי דולרים. רק לשם השוואה, במכירה פומבית שעשה על אופנוע הארלי דייוידסון, השיג האפיפיור 284,000 דולר, פי 10 מהשווי האמיתי שלו. ג'קט של הארלי שחתום על ידו נמכר בכמעט 68,000 דולר ואייפד שהיה לו בעבר נמכר עבור 30,500 דולר.

חוץ מהחתימה שלו, הלמבורגיני גם נושאת ברכה שנתן עליה האפיפיור. לנו זה לא אומר כלום, אבל לקהל היעד של המכירה שבנוי מנוצרים עתירי ממון זה אומר עבורם הכל. הוא בעצמו, אגב, פחות בחור של מכוניות ספורט, בשימוש האישי שלו נמצא רכב פורד פוקוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר