צפו בתיעוד

פצוע פיגוע הדריסה: "המחבל חייך ופגע בי"

דוד רמתי, תושב קרית ארבע בן 70 נפצע קל בפיגוע הדריסה בצומת אפרת ותיאר את רגעי האימה בהם הבין כי המחבל מנסה לדרוס אותו "ראיתי חיוך גדול על הפנים שלו" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ישי פורת, ynet, וידאו: הצלה יו"ש)

על הפנים של המחבל היה חיוך גדול". כך סיפר הבוקר (ו') ל-ynet דוד רמתי, בן 70 קריית ארבע, שנפצע באורח קל בפיגוע הדריסה בצומת אפרת שבגוש עציון. המחבל, פלסטיני בן 17, המשיך בנסיעתו ופצע גבר נוסף כבן 35 באורח קשה בצומת הגוש. לאחר מכן ניסה לדקור קצין מגדוד 50 של הנח"ל, ואז נורה על ידו ונפצע אנושות.

ממיטתו בבית החולים שערי צדק בירושלים, תיאר רמתי את רגעי האימה אותם חווה: "הייתי בהליכה רגלית לכיוון השער דרומי של אפרת. המחבל עבר אותי וביצע פניית פרסה במהירות של 90 קמ"ש לפחות. הבנתי שהוא רוצה לפגוע בי".

זירת הפיגוע. צילום: יהודה שפירא

רמתי הוסיף: "שמתי את היד שלי על הנשק ובמקביל ראיתי חיוך גדול על הפנים שלו. הבנתי שאני לא מספיק לשלוף את הנשק, וזינקתי על המעקה הסמוך. כשהייתי באוויר הוא הספיק לפגוע בי עם הרכב והעיף אותי".

"כל הפנים שלי היו מלאות בדם ולא ראיתי כלום", סיפר רמתי. "בקושי הצלחתי לעמוד והלכתי בחזרה ברגל כדי לקרוא לעזרה. בהמשך הגיע אמבולנס ופינה אותי לבית החולים", סיפר רמתי.

צילום: ישי פורת

כאמור, בצומת הגוש נפצע גבר כבן 35 באורח קשה. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא סובל מחבלת ראש. המחבל דרס אותו ככל הנראה במכוניתו כשעמד בתחנת האוטובוס לכיוון מערב. כוח מגדוד 50 של הנח"ל שאיבטח את הנקודה ירה לעבר המחבל לאחר שזה יצא מהרכב עם סכין שלופה וניסה לדקור קצין צה"ל שפיקד על אבטחת הצומת. המחבל נפצע אנושות ופונה אף הוא לבית החולים.

בצה"ל בודקים כעת האם האזרח שנפצע קשה בפיגוע עמד מחוץ למתחם המוגן בעמודי בטון כדי למנוע פיגועי דריסה במתחם, שכבר אירעו בעבר במקום כמה פעמים.

פרופ׳ אלון פיקרסקי, מנהל המחלקה הכירורגית בהדסה, עדכן לגבי מצבו של הפצוע קשה: "הגיע בחור בן 35 שנפגע מדריסה. הוא נמצא מעורפל הכרה בשטח ופונה במהירות על ידי מד"א. הוא סובל מפגיעת ראש ומדימום תוך-מוחי וצריך לעבור ניתוח. אין לו פגיעות אחרות משמעותיות. המצב שלו קשה, אבל הוא יציב לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר