במעמד ראשי הישיבות

בצהריים: גזר דינם של 12 עריקים מ'הפלג'

בשעה 13:00 יתכנסו שופטי בית המשפט הצבאי ביפו - להחלטה סופית בעניינם של 12 העריקים שנעצרו במהלך הפגנות 'הפלג'. ראשי הישיבות יתכנסו בבית הדין (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנה ליד הכלא 4 (צילום: יהודה חיים, פלאש 90)

לאחר דיונים ארוכים שנמשכו מספר שבועות, יתכנסו היום (ראשון) בשעה 13:00 שופטי בית המשפט הצבאי ביפו - להחלטה סופית בעניינם של 12 העריקים שנעצרו במהלך ההפגנות לפני כחודש - בעקבות מעצרם של 2 העריקים מישיבת פוניבז'.

ראשי הישיבות פוניבז' וגרודנא יחד עם רבנים נוספים - אמורים להתכנס בבית המשפט הצבאי ביפו עם עוד מאות רבות, שיבואו לחזק ולעודד את העצורים בעת שהפרקליטות הצבאית תדרוש מהשופטים לגזור עליהם מאסר ממושך בכלא הצבאי.

אמש (מוצאי שבת) התכנסו תומכי 'הפלג הירושלמי' לכנסי תפילה להצלחת המערכה המשפטית של העריקים.

מהוועדה להצלת עולם התורה נמסר כי "שום מסע הפחדה כדוגמת מאסרים ממושכים לא ירתיעו את בחורי הישיבות מוסרי הנפש - להמשיך במאבקם בכל תוקף, ולהימנע מכל שיתוף פעולה עם גזירת גיוס בני הישיבות".

עוד נמסר כי "כנגד כל הנסיונות של הנציגות החרדית והעיתונות המפלגתית להמשיך את מסע הטשטוש והסתרת האמת בכל הנוגע לחוק גיוס בני הישיבות, ייעשו מנגד פעולות נרחבות שימשיכו את מגמת ההתפכחות הציבורית הנרחבת - שהתעצמה לאור המאבק הנחוש שהתנהל לאחר מעצרם של בני הישיבות".

יצויין כי במקור מדובר על 14 עריקים אולם שניים מהם המזוהים עם חוגי 'העדה החרדית' בחרו באפיק משפטי אחר ובכוונתם לדרוש שיכירו בהם כסרבני מצפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר