'פרשת המתנות'

נמלט ליאכטה בים: המרדף המשטרתי אחר ג'יימס פאקר

יום לאחר חקירתו השישית של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת המתנות, מתפרסמים מאמצי החוקרים להגיע למיליארדר האוסטרלי המעורב בפרשה - שהצליח להתחמק (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ג'יימס פאקר. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

משטרת ישראל מנהלת מרדף בינלאומי אחר המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, ידידה הקרוב של משפחת נתניהו, שלפי החשד העניק לה טובות הנאה במאות אלפי שקלים, וקיבל לאחר מכן תמורה עבור כך.

לפי הפרסום הבוקר (שני) ברשת ב, חוקרי המשטרה הגיעו בין השאר לבצע חיקור דין לפאקר במקסיקו, שם שהה באותה עת, אך הוא הצליח להימלט ביאכטה הפרטית שלו אל לב הים. מקרים דומים אירעו להם עמו גם בארגנטינה ובברזיל.

כזכור, העיתונאי רביב דרוקר פרסם בחדשות 10, כי פאקר שקנה וילה בקיסריה ליד משפחת נתניהו, נעזר בעורך דינו של נתניהו יעקב וינרוט לצורך ניסיון השגת מעמד של תושב קבע בישראל. כמו כן, לפי אותו פרסום העניק פאקר הטבות ליאיר נתניהו, בהן שהייה בדירתו שבמלון רויאל ביץ' בתל אביב ושימוש במטוס פרטי.

חוקרי המשטרה מגיעים אתמול למעון ראש הממשלה בבלפור (צילום: גל ארבל, ynet)

בחדשות 2 נחשף השבוע, כי חברו הקרוב של יאיר נתניהו, צעיר בשנות ה-20 לחייו בשם רומן אברמוב, מונה ל"מנהל פיתוח עסקי" בחברה האוסטרלית CPH שבבעלותו של פאקר, בשכר של עשרות אלפי שקלים בחודש, למרות שאין לו רקע רלוונטי קודם בתחום.

אתמול כזכור נחקר ראש הממשלה נתניהו בתיק זה (1000), פרשת המתנות, ככל הנראה בהקשר לקשריו ההדדיים עם איל ההון ארנון מילצ'ן, ההערכה בקרב גורמי אכיפת החוק היא כי מתגבש תיק ראיות חזק שיאפשר הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר