אירועים, טיולים

לשמוח בכל מקום בארץ: "המשאית" כבר תחכה לכם

במקום לחפש אולם אירועים או מסעדה לחגוג בה כל שמחה שרק עולה לכם בראש, תכירו את טרנד חדש וחדשני שעתיד לסחוף את ארצנו: משאית מלאה בטוב שתחכה לכם גם באמצע המדבר. מווארט ובר מצווה ועד יום גיבוש לכל עובדי המשרד (צרכנות, שיווקי)

מתוך אירוע של יקבי רמת הגולן. "המשאית". (צילום: יחצ)

יוצאים למסלול טיולים ורק מחכים לסוף להתרעננות? מחפשים קייטרינג זמין ומעניין לכל אירוע שבעולם? כדאי שתכירו את "המשאית" - 15 טון של כל מה שצריך לכל שמחה שרק עולה אצלכם בראש.

על מה אנחנו מדברים? תדמיינו קייטרינג שמגיע עד אליכם. לא משנה אם אתם באמצע טיול חנוכה, המשפחה הלכה לסגוואי, לא משנה אם יש לכם אירוע בצפון או בדרום, ובכלל אם תכננתם בר מצווה, אירוסים או ברית בבית, באולם אירועים או בשטח - "המשאית" מגיעה עד אליכם.

רגע, משאית? כן, משאית במשקל 15 טון שהופכת למרכז אירועים נייד עם קייטרינג, אוכל ושתייה, מטבח שף, עם חיבור לחשמל, גנרטור, והכל לפי דרישות הכשרות שנקבעו מראש.

לשמוח בכל מקום בארץ | "המשאית" | איתי 054-280-2222, עומר 052-464-0585

התרעננות אחרי יום כייף. "המשאית". צילום: יחצ
גם המבוגרים יוכלו "להרים לחיים". "המשאית". צילום: יחצ

אירועים: הקונספט החדשני מציע בעצם אירועים שונים מהרגיל, כאשר "המשאית" יכולה להכיל את כלל האוכל והשתייה שדרושים לאירוע, ניתן לשבת סביבה - עד 100 איש! - או פשוט להשתמש בה כחלק מהתפאורה הייחודית של האירוע שלכם.

אבל לא רק, גם אתם מתכננים יום גיבוש במשרד, או סתם טיול עם משפחה וחברים, כל היום יכול להפוך ברגע ליום שכולם יזכרו. סיימתם מסלול בשטח? שתייה קרה וכיבוד מחכים לכם גם בלב היער או המדבר. סיימתם מסלול סגוואי לכבוד יום ההולדת? בחניון ליד תקבלו חטיפים וגלידות וגם המבוגרים יוכלו להרים כוסית לחיים. תכננתם ווארט ביתי? בחצר תחכה לכם "המשאית" שתרשים את המבוגרים עם הרינג ואת הצעירים עם בירות...

אפשר גם לשבת מסביב. "המשאית". צילום: יחצ

איתי ועומר, הלכו עם הרעיון לקייטרינג משמח זמין ונייד לכל מקום בארץ: מאילת ועד קרית שמונה, מחוף הים ועד לב יערות קק"ל והנגב, כדי שתוכלו פשוט לשמוח ולשמח בכל מקום שרק תרצו. עם ניסיון בעולם המסעדנות הם ייסדו את "המשאית" שתרענן אתכם בכל שעה ביום ובכל מקום. גמישות וניידות - זה בעצם כל הקסם.

איך זה עובד? אתם בוחרים מראש את המיקום והשעה, את סוג האוכל והכשרות, והם כבר יגיעו אליכם עם משקאות מרעננים, גלידות, כיבוד, חטיפים ובעצם כל מה שתרצו במטבח שיוכן מראש. תנסו אותם.

לשמוח בכל מקום בארץ | "המשאית" | איתי 054-280-2222, עומר 052-464-0585

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר