מאמינים לו?

אלמוני טוען - חזרתי בזמן מ-2028 וזה מה שגיליתי

בסרטון שהופץ ביוטיוב טוען אדם כי סיכן את עצמו וחזר בזמן משנת 2028 כדי להזהיר אותנו מפני העתיד. לדבריו, החל משנת 2021 חזרה בזמן תהיה דבר אפשרי ומפורסם (מעניין)

(צילום: מתוך דף היוטיוב Paranormal Elite)

זה נשמע מטורף והזוי לחלוטין אבל הדובר בסרטון שפורסם בעמוד היוטיוב של Paranormal Elite, טוען כי הוא "נוסע בזמן".

מדובר באדם בשם נואה שטוען כי חזר מהעתיד - למעשה, מהשנה 2028. לטענתו של נואה, הוא סיכן את חייו כדי לשוב ולהזהיר אותנו ממה שהולך להתרחש בעוד מספר שנים.

"אני לא מנסה לרמות אף אחד", אמר. "המטרה היחידה שלי היא להוכיח לכם שמסע בזמן אכן קיים ושאני, בעצמי, נוסע בזמן".

"קודם כל, מסע בזמן הפך אפשרי כבר בשנת 2003. מאז רק ארגונים סודיים מאוד השתמשו בו. היכולת לנסוע בזמן תיפתח לציבור רק ב-2028. כל הארגונים יודו שהוא אמיתי", טוען האדם שדמותו טושטשה וקולו עוות.

אז מה צפוי לנו בעתיד? לפי הסיפורים ההזויים של נואה ב-2021 יהיה מכשיר מאוד פופולרי, כמו גוגל גלאס, שייראה כמו זוג משקפיים, ויהיו לו את כוחות העיבוד של מחשבים שולחניים כיום. הוא גם טען שמכוניות חשמליות יגיעו בעתיד הקרוב ליכולת לגמוע 1,000 ק"מ אחרי הטענה אחת, הבינה המלאכותית תתפתח מאוד ואם אתם מחפשים תחום להשקיע בו - לכו על אנרגיה בת קיימא. נשמע נפלא אם כי הגיוני למדיי משהו שכל אחד מאיתנו יכל להמציא גם בלי "לחזור בזמן", אז ממה הוא בכל זאת מזהיר אותנו?

"הבעיה היא שנשיא ארצות הברית אחרי הבחירות של 2020 יהיה דונלד טראמפ. אני יכול להגיד את זה ב-100 אחוז. אני יודע שרובכם לא תאמינו לי, אבל זו האמת, אין לי דבר נגדו אבל זו המציאות", אומר נואה ובעצם מותיר לנו חלון זמן של 3 שנים כדי להתחיל לבדוק האם דבריו אכן נכונים.

אגב, נואה טוען שהוא בן ה-50 אבל הוא לוקח סמים סודיים שגורמים לו להיראות צעיר יותר. הוא גם סיפר שהמסע בזמן גרם לו לדיכאון ואנורקסיה. האנשים ב-Paranormal Elite נתנו לו 700 דולר בכדי לעזור לו להסתגל לחיים ב-2017. את הווידאו שבו הוא מספר על עצמו הוא סיים במילים "תודה שהקשבתם לי. אני מאחל לכם עתיד טוב. תודה ובהצלחה".

העמוד ביוטיוב מכיל באופן כללי "תיעודים" של חייזרים ו"כוחות על טבעיים" שנקלטו בעדשת המצלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר