דרמה באשדוד

מטופל חטף נשק ממאבטח בית החולים, נמלט ונעצר לאחר מרדף • תיעוד

מטופל בבית החולים אסותא באשדוד חטף נשק מאחד המאבטחים ונמלט מהמקום. כוחות המשטרה רבים פתחו אחריו במצוד והוא נעצר בתום מרדף רגלי וירי באוויר (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שוטרת עם הנשק שנתפס (באדיבות המצלם)

מטופל שהובהל הבוקר (שלישי) לטיפול בבית החולים 'אסותא' באשדוד, החל להשתולל במקום, חטף את נשקו של המאבטח ונמלט. כעבור זמן קצר הוא נעצר על-ידי המשטרה לאחר מרדף רגלי שכלל ירי באוויר.

במשטרה התקבל דיווח על מטופל בבית חולים אסותא שחטף למאבטח במקום את נשקו והחל נמלט מהמקום. כוחות משטרה רבים הוזעקו לזירה והחל מרדף רגלי אחריו. בתום מרדף נתפס החשוד על ידי השוטרים ונעצר.

מבית החולים אסותא נמסר כי "אדם פונה על ידי ניידת נט"ל לבית החולים, אולם סרב להיכנס למיון והחל לנהוג באלימות כלפי צוות נט״ל. למקום הוזעקו באופן מיידי מאבטחים, המטופל חטף את נשקו של אחד מהמאבטחים והחל במנוסה. תוך מספר דקות הוא נתפס על ידי מאבטחי בית החולים והמשטרה. לא ידוע הרקע למעשה וסיבת הפנייתו לבית החולים".

במד"א מסרו: "בשעה 08:48 צוות מד"א הוזנק לטפל בצעיר שישב בתחנת דלק. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים באשדוד. סמוך לכניסה לבית החולים המטופל ככל הנראה לקה בהתקף שבמהלכו חובשת מד"א נפגעה קל בידה ונזקקה לטיפול רפואי".

מהמשטרה נמסר כי החשוד הצליח לחטוף את נשקו של אחד המאבטחים במקום. ניידות משטרה שחשו למקום עודכנו כי החשוד החל נמלט ופתחו במרדף רגלי אחריו במהלכו ירה אחד השוטרים באוויר והחשוד נעצר תוך שהשוטרים משתלטים עליו.

עוד נמסר כי ברשותו של החשוד נמצא האקדח שעל פי החשד נלקח על ידו מהמאבטח. החשוד, ככל הנראה מעורער בנפשו, הועבר לחקירה במשטרה.

במשטרה הבהירו כי אין מדובר באירוע על רקע לאומני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר