סיפור מדהים

הרופא המוסלמי: אני בנגלדשי-מוסלמי-ציוני

סיפורו המדהים של שדמן זמאן, הרופא הצעיר מבנגלדש המדינה המוסלמית-אנטישמית, שהחליט להתגייר – ולצאת למסע הסברה עבור ישראל • צפו בסיפורו המרתק (מעניין)

(צילום: מתוך דף הפייסבוק של שדמן זמאן)

ד"ר שדמן זמאן (25) המבקר בישראל ואף נמצא בתהליך גיור, הוא בכלל אזרח בנגלדש, מדינה מוסלמית ואחת האנטישמיות ביותר בעולם. "אני מגיע מאחת המדינות הכי אנטישמיות בעולם. בבנגלדש מי שמבקר בישראל ייזרק לכלא לשנים רבות. אבל אותי זה לא מרתיע, כי אני מגדיר את עצמי ציוני", כך אמר, זמאן ורופא במקצועו, שהגיע אתמול לארץ כאורח ההסתדרות הציונית העולמית.

ד"ר זמאן הוא האזרח הבנגלדשי הראשון שהורשה להיכנס לישראל עם דרכונו הבנגלדשי בגלוי, זאת אף על פי שבעצם ההגעה שלו לישראל הוא נפרד - כנראה לנצח - מארץ הולדתו, שם נותרו הוריו.

"למרות שחינכו אותי לשנוא את ישראל, אני גדלתי כציוני", הוא אומר ומספר על סבו שחינך אותו לאהבת ישראל כבר מגיל קטן. "הסיפור של העם היהודי תמיד סיקרן אותי, ולכן החלטתי לעבור גיור... הייתי רוצה לעשות עלייה".

באחרונה השתתף זמאן בכנס של המחלקה למאבק באנטישמיות של ההסתדרות הציונית העולמית בלונדון. הוא גם כיכב בסרטון של ארגון ההסברה StandWithUs, שזכה לכ־150 אלף צפיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר