תהילים בכל היכלי התורה

התפללו: החמרה משמעותית במצבו של מרן הרב שטיינמן

החמרה משמעותית במצבו של מרן רבי אהרון לייב שטיינמן המאושפז במחלקת טיפול נמרץ ב'מעייני הישועה' • גדולי ישראל בקריאה מיוחדת לעצור את לימוד התורה ולהרבות באמירת תהילים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' בכסלו תשע"ח | 22.11.17
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

לקיים בנו חכמי ישראל: החמרה משמעותית במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן המאושפז ב'מעייני הישועה' זאת לאחר ההחמרה הקלה שחלה הבוקר במצבו, בגינה הועבר מרן למחלקת טיפול נמרץ.

מדובר בירידה חמורה בכלל המדדים אך עם זאת מרן הרב שטיינמן - בהכרה. ל"כיכר השבת" נודע כי מרן סובל מירידה בתפקוד הכליות ומחום גבוה שלא יורד.

לאור שמועות שונות, מקורביו של מרן עדכנו בשעה 14:15 כי מרן עדיין נמצא במצב קשה מאוד ובהכרה ושבניגוד לשמועות בני משפחתו של מרן לא נקראו לבית החולים אך בניו הגיעו לבקר את אביהם לפני שהם מתישבים לשבעה על אחותם ע"ה.

בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי נקראים כל בני הישיבות והכוללים וילדי הת"תים להפסיק כעת מלימודם ולהגיד פרק תהילים.

ראש ישיבת פונביז' הגאון רבי גרשון אדלשטיין הורה להפסיק את הלימוד בכל היכלי הישיבות הקדושות ולומר תהלים לרפואת מרן.

מביתו של נשיא מועצת החכמים נמסר כי בהוראת ראש הישיבה חכם שלום הכהן, נדרשים תלמידי הישיבות להפסיק את הלימוד בכל היכלי הישיבות הקדושות ולומר פרקי תהלים לרפואתו המהירה והשלמה של מרן ראש הישיבה רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא.

הציבור נקרא להרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור, מרן הרב שטיינמן פונה ביום שני לבית החולים לצורך בדיקות וטיפול רפואי מתוכנן שנמשך כשעה והוכתר בהצלחה. בסיום הטיפול, אושפז ראש הישיבה במחלקה רגילה. אמש נמסר כי חל שיפור במצבו אך הוא עדיין זקוק להטבה רפואית.

לפנות בוקר, כפי שדווח ב"כיכר השבת", נסתלקה לבית עולמה הרבנית הצדקנית רחל דבורה ברלין ע"ה, אשת הגאון רבי זאב ברלין, ראש ישיבת ומייסד ישיבת 'גאון יעקב', ובתו הבכורה של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן והיא בת 72.

הרבנית נפטרה מדום לב פתאומי אותו קיבלה בביתה כאשר כוחות ההצלה ביצעו פעולות החייאה ממושכות אולם בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה.

הלוויתה של הרבנית ע"ה יצאה הבוקר בשעה 10:00 מישיבת 'גאון יעקב' ברחוב נחמיה בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר