מצוקת הדיור החרדי:

מתקדמים המגעים להכפלת העיר טלז סטון

סגן השר מאיר פרוש: "פרויקט התרחבות טלז סטון זה התגשמות חלומי מאז הייתי לפני 17 שנה סגן שר השיכון" (נדל"ן, שיווקי)

מפגש עם סגן שר פרוש. (צילום: יחצ)

מצוקת הדיור בישראל בכלל ובמגזר החרדי בפרט, לא יורדות מסדר היום כאשר זוגות רבים הנישאים בשנים האחרונות נותרים ללא קורת גג משלהם.

בעוד יזמים נדל"ן שונים מפריחים רעיונות בהקמת יישובים חדשים לציבור החרדי, הפתרון האולטימטיבי העומד כעת על הפרק שיש לו הן כדאיות ציבורית והן כדאיות ממשלתית הוא – הכפלת היישוב טלז סטון. ב

מקום זה כבר החלו מכירת הקרקעות שסביב היישוב 'טלז סטון', וע"פ התכנית היא תאפשר לרוכשים בעתיד הקרוב ליהנות ממקום מגורים מרווח עם צביון חרדי ובמקום הכי קרוב לעיר ירושלים.

הפתרון המדובר הינו בשורה של ממש בנושא שכן הרחבת טלז סטון, תגדיל את העיר החרדית שהכי הצליחה מחוץ לירושלים ובני ברק. מתוך מטרה שרכישת הקרקעות תאפשר כבר ממש בהקדם את הקמת אלפי יחידות הדיור סביב העיר המצליחה טלז סטון, נמשכים המגעים והפעילויות לקידום הרחבת העיר טלז סטון בראש סדר העדיפות הממשלתית.

בשבוע האחרון נפגשו היזמים עם סגן שר החינוך ויו"ר "שלומי אמונים", מאיר פרוש שעברו עשיר ומלא בעשייה לטובת הדיור החרדי.

פרוש כיהן בעבר כסגן שר השיכון כשלא היה שר מעליו וחולל מהפכה ביחס הרשויות לפתרון הדיור החרדי. יזמי הכפלת העיר טלז סטון שנפגשו איתו, הציגו בפניו את המהלכים שנעשו כדי לאפשר לציבור הרחב כבר עתה ליטול חלק במהפכה העתידית כאשר הכל נמכר במחיר אטרקטיבי של קרקע חקלאית, שתגדל ותעלה לאחר קבלת אישור התב"ע.

היזמים הציגו גם על גבי מפות את המיקום הגיאוגרפי והאקולוגי של הבנייה המתוכננת, אשר תיהנה מסביבה של צמחייה ירוקה, נוף ההררי וקרבה של ממש לעיר ירושלים.

מאיר פרוש שהתפעל מהנתונים, אמר כי ברצונו לבוא גם לסיור מיוחד בשטח, ובנוסף הוא רואה את היוזמה כמהפכנית וחיונית לפתרון הדיור החרדי. "המקום הזה היה כבר בהיותי סגן שר השיכון בראש מעייני" אמר פרוש, "ועתה כשהוא יקבל את האישורים המגיעים לו בהקדם, זה ממש הגשמת חלום של שנים. טלז סטון זה יישוב מצוין בקרבה מצוינת סביב כניסת ירושלים, וזה פתרון טוב ביותר למצוקת הדיור החרדי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר