ספוטיפיי

שירות המוזיקה הפופולרי בעולם בדרך לישראל

בקרוב גם בישראל תוכלו להאזין למוזיקה חינם דרך שירות ה'ספוטיפיי' הפופולרי ביותר בעולם עם 140 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם ו-30 מיליון שירים שונים (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שירות המוזיקה הפופולארי בעולם, ספוטיפיי (Spotify), צפוי להגיע סוף סוף לישראל בחודשים הקרובים, ככל הנראה סביבות חודש מרס הקרוב, זאת באיחור לא אלגנטי בעליל של כמה שנים. בשירות יש גם מוזיקה יהודית רבה בעיקר מארה"ב שם השירות פופולרי מאד.

לאחרונה פורסם בכלי תקשורת בארץ כי ספוטיפיי מתכוונת להשיק את השירות בישראל, ואף גייסה לצורך העניין עובדים ישראלים במשרדי החברה בגרמניה. מתברר כי ההשקה הייתה אמורה להתבצע כבר החודש, אך על פי הדיווח ב-ynet היא נדחתה בשל חילוקי דעות עם אקו"ם, הגוף שאחראי לזכויות היוצרים של המוזיקאים בישראל וזה שמטרפד על בסיס קבוע יוזמות שיכולות לקדם את תעשיית המוזיקה הישראלית למאה ה-21.

ספוטיפיי מציעה שירות מוזיקה בסטרימינג, דרך האינטרנט, הזמין דרך מחשבים, סמארטפונים ומכשירים נוספים. ניתן להאזין לשירים בחינם עם פרסומות - או לשלם דמי מנוי חודשיים ולקבל גישה מלאה וחופשית למאגר מוזיקה של 30 מיליון שירים. לחברה יש כרגע 140 מיליון משתמשים פעילים, מתוכם 60 מיליון מנויים משלמים. החברה פעילה ב-61 מדינות בעולם, ומתרחבת בהדרגה.

בישראל יש כבר כמה שירותי האזנה למוזיקה אך אף אחד מהם אינו מעניק את האפשרות להאזין בחינם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר