עשרת הדברות השבועיות: אריאל שרפר מסכם שבוע

מי שמחשיב את עצמו כיום צעיר ורוצה להאמין שעד שיגיע לגבורות יהיה בארץ חוק ביטוח סיעודי ממלכתי יכול להתחיל להתפלל שהמשיח יגיע לפני-כן. אריאל שרפר מסכם שבוע בטור סאטירי חדש (מעניין)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום: אישי)

1

מי שעדיין חושב שלא יהיה כלום - כי לא היה כלום יכול להמשיך לחקור את העיסוק התקשורתי בפרשות אלף ואלפיים עד הבחירות הבאות. כרגע הן מתוכננות ל-2019 אך אפשר להעריך שעד השנה הזו יהיו יותר מאלף ואלפיים איומים בבחירות.

2

מי שמחשיב את עצמו כיום צעיר ורוצה להאמין שעד שיגיע לגבורות יהיה בארץ חוק ביטוח סיעודי ממלכתי יכול להתחיל להתפלל שהמשיח יגיע לפני-כן. אז משרד הבריאות יצטרך לשבור את הראש איך מצליחים למצוא תקציב גם לבית-מקדש - וגם לביטוח חיים לכל-כך הרבה מתים...

3

מי שחושש מאיראנים סמוך לגבול עם סוריה ברמת-הגולן שיתחיל לחשוש מהם גם במקומות אחרים. יש שמועה שלקראת פורים הנשיא רוחני רוצה לנאום בכנסת ולמחות את אמ"ן הרשע. בתגובה, הרבנות הפרסית החליטה להסיר את הכשרות ממאפיית חמינאי.

4

מי שמחפש עבודה חדשה במעון ראש-הממשלה, כדאי שייקח בחשבון שהעובדת המפורסמת האחרונה שהתפטרה משם טענה שהתייחסו אליה כשפחה. כנראה לא ספרו לה ששפחה אמורה לעבוד שש שנים אבל לא ברור אם היא תבין את זה, כי יש שמועה שמדובר בתינוקת של בית רבן... (אזהרה לגברים: קחו בחשבון שבעלת הבית תבדוק איפה כיבסתם את הציציות).

5

מי שהתעדכן בזמן האחרון על כמות שיחות הטלפון שקיים ראש הממשלה נתניהו עם מנהיגים בעולם בטח שאל את עצמו "איך זה שעדיין לא חקרו אותו בפרשת בזק?". בסיעות החרדיות שוקלים להציע לרה"מ נתניהו טלפון כשר.

6

מי שחושב שהפקקים בירושלים היו באשמת המפגינים החרדים שיחשוב שוב. הם היו בגלל המשטרה שהעמידה מכתזית על פסי הרכבת הקלה כדי להעניש בחומרה את כל מי שמאמין ולא מפחד להתייצב מול מים אחרונים רק כדי להימנע מהתייצבות לצו ראשון.

7

מי שלא מוכן שיהודים יעבדו בשבת שיוסיף לתקציב סעיף להבאת פועלים זרים. הבעיה שהפועלים הזרים לעבודות בשבת עלולים לבוא על חשבון תקציב הישיבות ואז יאלצו הנציגים החרדים להתפלפל בשאלה: שמירת שבת כהלכתה או ביטול תורה כל השבוע?

8

מי שמבין מה בדיוק קרה בפרשת הצוללות ולא בפרשת הקידוחים - שיסביר ללפיד ואהוד ברק למה הם צריכים להפסיק לחפור.

9

מי שחושב שהוא ייצא בזול ב"בלאק פריידיי" - שיחכה לחשבונית ביום ראשון ויקבל בלאק בעיניים.

10

מי שמאמין לא מפחד- לכן אין סיבה לחשוש מכל מה שנכתב עד עכשיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר