המאבק על השבת

נתניהו: מקווה שליצמן לא יפרוש מהממשלה; נגבש פתרון

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להתפטרות שר הבריאות יעקב ליצמן, והביע תקווה כי יחזור בו: "נגבש פתרון מוסכם" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליצמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעריך מאוד את השר יעקב ליצמן ומקווה שלא יפרוש מהממשלה", כך הגיבו היום (שישי) בליכוד על החלטת ליצמן לפרוש מתפקידו כשר הבריאות בעקבות ביצוע עבודות לתחזוקת הרכבת בשבת.

"ראשי הסיעות הבהירו שאין בכוונתם לפרוש מן הקואליציה, מה שיאפשר לגבש פתרון מיטבי, ששומר גם על השבת וגם על צרכי הציבור לתחבורה בטוחה ורצופה" נמסר, "הממשלה הלאומית בראשות נתניהו, בהרכבה הנוכחי, היא הממשלה הטובה ביותר לעם ישראל בכל התחומים. ראש הממשלה פועל למציאת שביל הזהב שיאפשר את המשך כהונתה כממשלה חזקה ויציבה".

כזכור, מאמצי הצדדים להגיע להסדר סביב עבודות לתחזוקת הרכבת בשבת נכשלו, ובשעות הצהריים (שישי) הודיע השר יעקב ליצמן לראש הממשלה בנימין נתניהו על התפטרותו מתפקיד שר הבריאות ביום ראשון הקרוב. השר ליצמן נכנס שעה קלה קודם לכם למעונו של האדמו"ר מגור, שם קיבל את ההוראה הסופית לפרוש.

השר חיים כץ פרסם את החלטתו בנושא: "לאחר בדיקה מעמיקה שערכתי, אישרתי לביצוע רק עבודות חיוניות לשמירה על בטיחות תנועת הרכבות ושאי ביצוען יכול להוביל לפיקוח נפש". לדברי השר כץ: "החלטה זו משקפת התחשבות מלאה ברגשות הציבור הדתי מחד ושמירה על שגרת הנסיעה של משתמשי הרכבת ביום ראשון מאידך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר