שעות ספורות לפני ההתפטרות

הביקור האחרון של "השר" ליצמן - אצל מרן הרב שטיינמן

"מרן ראש הישיבה בהכרה, מתפלל ומגיב" - כך סיפרו הרופאים ב'מעייני הישועה' לשר ליצמן שהגיע לביקור אחרון כשר הבריאות • ליצמן הודה לרופאים ואלו ביקשו ממנו שלא יתפטר מתפקידו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליצמן ב'מעייני', הערב (באדיבות המצלם)

שעות לפני ההתפטרות מתפקידו בשל חילולי השבת, הגיע הערב (מוצאי שבת) שר הבריאות יעקב ליצמן אל בית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק לביקור חולים בחדרו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן.

השר ליצמן שוחח באריכות עם פרופ' וינברגר רופאו האישי של מרן ראש הישיבה וכן עם ד"ר זאחלקה מהיחידה לטיפול נמרץ במעייני הישועה והמנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי מעייני הישועה יהושע יוסקוביץ.

לאחר מכן דן באריכות עם הרב דוד שפירא, נכדו ונאמן ביתו של מרן ראש הישיבה, על המצב כשהוא מבטיח לעקוב מקרוב אחר הטיפול הרפואי.

הרופאים אמרו לשר ליצמן שהראש ישיבה בהכרה, מתפלל ומגיב, והם ממש מתפעלים מזה כל הזמן. "הראש ישיבה מברך אותנו כל הזמן ומודה על כל הטיפול בו", סיפרו בהתרגשות.

ליצמן התעניין האם זה מחזק אותם, והרופאים השיבו כי כשהם רואים כמה הראש ישיבה מתאמץ להודות להם, זה מאוד מחזק אותם.

ליצמן, הצוות הרפואי והרב דוד שפירא

ליצמן הודה לרופאים בחום על הטיפול המסור שלהם במרן הרב שטיינמן וציין כי "זה חשוב מאוד לדור", וכי מדובר במצווה של ממש.

אחד הרופאים שמטפל בראש ישיבה אמר לו שהם עושים את העבודה שלהם אך הם מבקשים ממנו שיישאר בתפקידו כשר הבריאות ולא יתפטר כי זה גם חשוב. ליצמן, בתגובה, הסתפק בחיוך.

בתוך כך בכירים בליכוד טוענים כי ככל הנראה יחזיק ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק הבריאות לתקופת הזמן הקרובה כאשר הצוות של השר ליצמן יישאר בתפקידו.

בכך ימנע נתניהו פרישה מהקואליציה לגמרי והפיכת ליצמן לאופוזיציה של ממש שתנסה לגרור ולהוביל אחריה את שאר הסיעות החרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר