מפגינה נעצרה

תושבי דרום ת"א הפגינו ליד ביתה של חיות

כמאה תושבי שכונותיה של דרום תל אביב הגיעו להפגין ליד ביתה של נשיאת בית המשפט העליון החדשה, אסתר חיות בדרישה למנוע את התערבות בג"ץ. המפגינים הורחקו (בארץ)

(צילום: יח"צ)

כ-100 מפגינים, תושבי דרום תל אביב וחברים, הפגינו זה השבוע האחד עשר ברציפות מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בדרישה שבג״ץ ידיר את עצמו מכל דיון במדיניות ההגירה של הממשלה ולא יפריע לה להפעיל את חוק ההסתננות ונוהל הרחקת המסתננים למדינה שלישית.

עוד בטרם ההפגנה, אסרה המשטרה להפגין מול ביתה של חיות ודרשה מהמפגינים להתרחק לפינת הרחוב בטענה שישנם כללים מיוחדים לאבטחת סמלי שלטון. תושבי דרום תל אביב וחבריהם התנגדו לחלוטין להחלטה זו והפגינו מול בית הנשיאה. אחת מהמפגינות נעצרה.

בד בבד המפגינים נשאו שלטים וקראו: "אסתר חיות תחזירי את השפיות", "תורידי את הידיים מחוק הפיקדון" וכן- "אם אין חוקים בדרום העיר- אין חוקים בצהלה."

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל קוראת לציבור המפגינים לשמור על הסדר הציבורי ולשמור על החוק. המשטרה תאפשר את חופש המחאה אך תגלה אפס סובלנות למעשי אלימות ופגיעה במרקם החיים התקין של האזרחים

"הערב הגיעו מפגינים אל ביתה של נשיאת בית המשפט העליון בת"א. מיקום ההפגנה נקבע בתיאום עם השב"כ ובהתחשב בהמלצותיהם. יחד עם זאת, במהלך ההפגנה המפגינים התקרבו אל ביתה של הנשיאה. כוחות משטרה שנכחו במקום הרחיקו את המפגינים למקום אחר, שנמצא עדיין בקרבת מקום ובקשר עין עם ביתה של הנשיאה ומהווה חלופה ראויה למיקום ההפגנה", נמסר מהמשטרה.

כמו כן, כאמור, נעצרה במהלך ההפגנה חשודה (בת 65 מת"א) בגין הפרת הסדר הציבורי במקום. היא שוחררה בסיום חקירתה בתנאים ובהם הרחקה משכונת אפקה למשך 15 ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר